خريد بک لينک
خريد سکه ساکر
خرید گیفت کارت
فلنج
سریعترین و بروزترین سایت دانلود کارآموزی و پروژه شبکه اجتماعی اشتراک گذاری تیکفا
<-BloTitle->
<-BloText->

تعداد صفحات:98
نوع فایل:word
فهرست مطالب:
فصل اول
مقدمه
ماهیت امواج صوتی و مافوق صوت
کاربردهای امواج مافوق صوت
فصل دوم – بلوک دیاگرام کلی پروژه
مدار فرستنده
مدار گیرنده
بخش کنترل
سیستم نمایشگر
فصل سوم – سنسورهای مافوق صوت
اثر پیزوالکتریک
ترانسدیوسرهای مافوق صوت و مشخصات 400ST/R160
فصل چهارم – فرستنده مافوق صوت
نوسان ساز
مدار بافر
مدار کلید زنی (سوئیچینگ ترانزیستوری)
رله آنالوگ – دیجیتال
طراحی مدار بهینه برای فرستنده
فصل پنجم – گیرنده مافوق صوت
تقویت کننده طبقه اول
فیلتر(میانگذر) با فرکانس مرکزی 40KHZ
تقویت کننده طبقه دوم
مدار تولید پالس منطقی (اشمیت تریگر)
فصل ششم – بخش کنترل
خصوصیات میکروکنترلر ATMEGA32
ورودی – خروجی
منابع کلاک
بررسی پورت های میکروکنترلر ATMEGA32
برنامه نویسی میکروکنترلر ATMEGA32
فصل هفتم – سیستم نمایشگر
معرفی پین های LCD گرافیکی
فصل هشتم – طراحی سیستم های نمایشگر فضای عقب خودرو
نمایشگر فضای عقب خودرو
برنامه نهایی میکروکنترلر
فصل نهم – نتیجه گیری و پیشنهادات
نتیجه گیری و پیشنهادات
منابع و مآخذ

چکیده:
در این پروژه با استفاده از 4 سنسور مافوق صوت به شبیه سازی موانع عقب خودرو میپردازیم این سیستم در خودروهای سنگین که امکان دیدن فضای پشت اتومبیل در آیینه عقب ندارند کاربرد مناسبی خواهد داشت چگونگی کارکرد این پروژه به این صورت است که موج مافوق صوت به وسیله فرستنده ارسال میگردد همزمان یک تایر در میکرو راه اندازی میشود زمانی که موج ارسالی به مانع برخورد کرد و در گیرنده دریافت شد میکرو تایمر را متوقف میکند زمان اندازه گیری شده توسط تایمر عبارت است از زمان رفت و برگشت موج که نصب این زمان، زمان رفت موج خواهد بود حاصل ضرب این زمان در سرعت موج مافوق صوت فاصله مانع تا سنسور را به ما میدهد که براساس آن به مدل کردن خودرو نسبت به موانع میپردازیم.






ادامه ي مطلب
امتیاز :


طبقه بندی: ،
آنالوگ, امواج صوتی, برنامه نويسی, تايمر, تقويت کننده, خودرو, دانلود, ديجيتال, سرعت موج, سنسور مافوق ,

تاريخ : 9 دی 1394 | <-PostTime-> | نویسنده : ketabpich | بازدید : <-PostHit->

تعداد صفحات:30
نوع فایل:word
فهرست مطالب:
مقدمه
زیلو چیست؟
تاریخچه مختصری از زیلو
نخ و رنگ
نقوش زیلو بر حسب مج
مواد اولیه بافت زیلو
هنر زیلو بافی در یزد
میبد مرکز بافت زیلو
نکاتی در مورد زیلو
ریشه لغوی زیلو
زیلو و تاریخچه آن در میبد
انواع زیلوها
معایب و محاسن زیلو
مواد اولیه
ابزار زیلو بافی
شیوه بافت زیلو
انواع زیلوها از لحاظ نقش
معرفی چند نمونه زیلوهای قدیمی و نفیس
نقش و رنگ در کاربرد زیلو
بازار فروش
مشکلات زیلو بافی
استادان بافنده
پیشنهادات برای گسترش زیلو بافی
منابع و ماخذ

مقدمه:
بافندگی و نساجی از بومیی ترین هنرهای ایرانی است و سابقه‌ای دیرینه و هزاران‌ ساله دارد، از فرش نام‌دار دوره هخامنشی، پازیرک گرفته تا پارچه‌های فاخر عهد ساسانی یا بافته‌های دوره سلجوقی و انواع پارچه‌ها و فرش‌های بی همتای عصر صفوی که الحق اوج درخشان و عصر طلایی نساجی و بافندگی در ایران است، همه و همه نشان‌دهنده حیات ارزشمند و دیرینه و رواج این هنر در زندگی ایرانیان است.
استان یزد همواره از مراکز مهم بافندگی بوده و در کنار هنر و معماری بی نظیر و زیبا و چشم‌نوازش، در بافندگی بافته‌های داری و غیر داری نظیر قالیبافی، شعربافی، زری بافی، شال‌بافی، ترمه، مخمل، و به‌ویژه زیلو نیز درخشیده است. زیلو زیراندازی ساده و بی تکلف و بادوام و خنک و بهداشتی است. تار و پودش از پنبه تشکیل یافته است. بی پیرایه است و از خلوص پرمعنایی برخوردار است. ساده و باوقار است؛ زیرا تنوع رنگی محدودی دارد و آرایه‌های آن نقش‌های ساده هندسی بیش نیست. نقوش زیلو ارتباط عمیقی با فرهنگ مردم دارد. این سادگی و صداقت هم‌گام و سازگار با بناها و روحیه قانع مردم این خطه است.
زیلوبافی یکی از هنرهای درخور توجه ایرانیان بوده است و از ظواهر امر چنین بر می آید که قدمتی بس طولانی در تاریخ هنر و فرهنگ ایران زمین دارد. این که چرا سرزمین ایران مهد تولید زیباترین و ارزشمندترین آثار فرش‌بافی جهان شده است، محل بحث و گفتگوهای بسیار بوده، اما آن چه در این آثار رخ می نماید نشان از ذوق سرشار ایرانیان دارد که سعی در هر چه زیباتر کردن محیط زندگی خود داشته‌اند و تا حد امکان در تنوع و گونه‌گونی در پی این زیبایی بوده‌اند.
زیلو نیز یکی از این هنرهای باارزش بوده که نشان از دقت نظر و نگاه ظریف و زیباپسند ایرانیان دارد. این را که این هنر نخست از کدام نقطه از ایران بزرگ برخاسته، به درستی نمیتوان مشخص کرد؛ چرا که تاریخی دقیق وجود ندارد و منابع مکتوب نیز دارای آن چنان اطلاعاتی نیستند که بتوان از روی آن ها سوابق تاریخی این فرش را بررسی کرد. در منابع تاریخی موجود نیز مشخصاً به زیلو پرداخته نشده و تنها هر کجا نامی از بنایی، خاصه مساجد، بوده است، در توصیف موقعیت و دارایی های آن مسجد نامی از زیلو نیز به میان آمده است؛ با توجه به این که این نوشتارها نیز اطلاعات کمی از زیلوهای بعد از اسلام به دست میدهند و مطلبی درباره ویژگیهای این هنر در قبل از اسلام ندارند.
زیلوی یزد اگرچه با کتیبه‌هایش هویتی انکار ناپذیر دارد و هر مسجد و مکان دینی در سراسر ایران نشانی و فرشی به یادگار از این خطه دارد، جای تاسف است که امروز درگذر زمانه، آن هم در مراکز اصلی تولید و بافت آن، یعنی شهر میبد و اردکان، این هنر مهجور مانده و در میان فرش‌ها و زیراندازهای ماشینی گرفتار و رو به نابودی است.
میبد را باید یکی از مراکز مهم تولید زیلو دانست و بی شک در گسترش و رونق این فرش، میبد سهم بسزایی داشته است؛ چرا که شاهکارهای موجود هنر زیلو بافی متعلق به استاد کاران و بافندگان میبدی است. نکته درخور توجه آنکه با همه ویژگی ها و اهمیتی که این فرش داشته، پژوهشی درخور تامل در این هنر نشده است؛ درحالیکه هر یک از ابعاد مختلف این هنر ظرفیت پژوهشی مستقل دارد.






ادامه ي مطلب
امتیاز :


طبقه بندی: ،
استاد, بازار فروش, بافت, بافنده, بافندگی, تار و پود, ترمه, دانلود, دوره سلجوقی, دوره هخامنشی, رنگ, ز,

تاريخ : 9 دی 1394 | <-PostTime-> | نویسنده : ketabpich | بازدید : <-PostHit->

تعداد صفحات:26
نوع فایل:word
فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
تاریخچه
دوره هخامنشیان
دوره اشکانیان
دوره ساسانیان
دوران اسلامی
دوران سلجوقیان
دوران مغولان
دوران صفویان
دوران پهلوی
دوران جمهوری اسلامی
وجه تسمیه
زری بافی
مواد اولیه
دستگاه و ابزار زری بافی
نقشه
بافت زری
گلابتون چیست
رنگ ها و نقش
کاربرد پارچه های زربفت
بافندگان مشهور گذشته
بافندگان مشهور امروز
زربفـت چگونه به خارج رفت
مهمترین مراکز بافـت
پارچه های زربفت تاریخی
وضعیت امروزی پارچه های زربفت
منابـع

چکیده:
هدف از انجام این تحقیق نگاهی گذرا به فن زری بافی و جایگاه آن در میان هنرهای معاصر است .
نقطه آغازین زری بافی در تمدن ایران چه زمانی بوده است ؟
مراحل انجام زری بافی به چه ترتیب است ؟

مقدمه:
هدف از انجام این تحقیق مروری بر صنعت نساجی ایران و به ویژه هنر بافت پارچه های زری بوده.
این هنر امروزه تقریبا فراموش شده و تعداد کارگاه های کمی در ایران هم اکنون مشغول به بافت پارچه های زری است. هم این موضوع یعنی کمبود منابع در کسب اطلاعات در مورد این هنر مشکل اصلی در این تحقیق بود.
البته در اصفهان چند کارگاه زیر نظر سازمان صنایع دستی و گردشگری دایر شده و مشغول به احیای این هنر است این کارگاه ها در خانه های قدیمی اصفهان مثل خانه شیخ الاسلام و … دایر شده.






ادامه ي مطلب
امتیاز :


طبقه بندی: ،
اسلامی, اشکانیان, تمدن, دانلود, رنگ, زری بافی, سازمان صنایع دستی و گردشگری, ساسانیان, سلجوقیان, صفوی,

تاريخ : 9 دی 1394 | <-PostTime-> | نویسنده : ketabpich | بازدید : <-PostHit->

تعداد صفحات:93
نوع فایل:word
فهرست مطالب:
فصل اول – معرفی و تاریخچه بسته بندی
چکیده
مقدمه
تاریخچه بسته بندی
اصول بسته بندی
انواع بسته بندی
خصوصیات مواد اولیه بسته بندی
مهم ترین مواد اولیه بسته بندی
چه عواملی در خرید یک محصول موثر است؟
گرافیک بسته بندی
ایده های گرافیک بسته بندی
اهداف اصلی بسته بندی
وظایف کلی بسته بندی
ویژگی های یک بسته بندی موفق
تاثیر رنگ در بسته بندی
مجموعه رنگ ها در بسته بندی
رابطه بسته و خریدار
رابطه رنگ با بو
ترجیح مصرف کننده در انتخاب ماده بسته بندی
مواد بسته بندی
شیشه بهترین ماده برای بسته بندی
تاثیرات مثبت طراحی مجدد بسته بندی
بسته بندی برای کودکان
فصل دوم – معرفی و تاریخچه عطر
عطر
ماهیت کلمه عطر
تاریخچه
نخستین شکل عطر
مواد سازنده عطر
سایر ترکیبات عطر
مراحل تبخیر عطر
خانواده عطرها
مواد بی‌بو کننده
تاریخچه شیشه عطر
مواد خوشبو موجود در عطر
عطر در رم باستان
فرق بین عطر، ادو پرفوم، ادو توالت و ادو کلن در چیست؟
چرا همه عطرها الکل دارند؟
عطر درمانی
فصل سوم – گزارش کار
عطر رز
عطر لاله
عطر پاپی
عطر ناژین
عطر یاس
منابع

چکیده:
بسته بندی نمادی واقعی از ویژگی های کالاست و باید بهره وری اساسی کالای مورد نظر را به بیننده و یا خریدار القاء نماید در نمای ظاهر یک بسته باید طرح، نام و ویژگی های اصلی کالا ارائه شود و فراموش نکنید که ارائه یک بسته با طراحی مناسب و یا غیر از آن در ذهن مخاطبان همواره باقی خواهد ماند.
تصویرگری و بسته بندی در تولید و چرخه تجارت یک امر ضروری است یک بسته بندی خوب درصد فروش تولیدات را ارتقا بخشیده و بسته بندی بعنوان یک ویژگی مهم برای توزیع کالاهای گوناگون تجاری نقش بسزایی را ایفاء میکند. خریداران یک بسته را با ترکیبی از رنگ ها می بینند و یا یک سبک و شیوه خاص را برای خود مبنا قرار میدهند یافتن یک محصول با یک بسته بندی آشنا میتواند مشابه تجربه دیدار یک دوست قدیمی باشد.
علاوه بر پذیرش نیاز به بسته بندی نقش اصلی حفات نگهداری گوناگون تولیدات از فواید دیگر بسته بندی می باشد.






ادامه ي مطلب
امتیاز :


طبقه بندی: ،
ادو توالت, ادو كلن, ادو پرفوم, انتخاب ماد, ايده, بسته بندی, بهره وری, بو, تجارت, تصويرگری, توزيع, تو,

تاريخ : 9 دی 1394 | <-PostTime-> | نویسنده : ketabpich | بازدید : <-PostHit->

تعداد صفحات:16
نوع فایل:word
فهرست مطالب:
مقدمه
تعریف گره چینی
چوب های مرغوب مورد استفاده در ارسی
وسایل و ابزار گره چینی
پنجره های ارسی در معماری ایران
ارسی رقص نور با ساز چوب و شیشه
ویژگی های پنجره های گره چینی شده و ارسی
پیشینه هنر گره چینی در آثار معماری ایران
گره چینی در کاشی
اجرای کار

مقدمه:
بی شک بسیاری از بینندگان، حتی کسانی که در زمینه معماری سنتی فعالیت دارند. هنگامی که در برابر عظمت و شکو گنبدها، طاق ها، کاربندی ها و نگاره ها که در نهایت دقت و ظرافت بناها را آذین بسته اند، قرار میگیرند از خود می پرسند : آیا هنرمند معمار بر اساس ذوق و تجربه به چنین طاق ها و گنبدهایی را بر پا داشته اند، یا کسانی به یاری آن ها برخاسته اند؟
در گذشه آموختن هنر و پیشه، سینه به سینه، از ستاد به شاگرد، یا از پدر به پسر بوده است. استادان هر فن برای حفظ راز و رمز پیشه و هنر خود آموزش را در محدوده خانواده یا صنف خود که در نهایتا پیوند های خویشاوندی همراه میشد. مجاز میدانسته و به ندرت دانسته های خود را مکتوب کرده اند، این احتمال نیز هست که توان چنین کاری را نداشته و یا لزوما نوشتن را احساس نمی کرده اند. البته گاهی نیز اعضای خانواده علاقه ای به ادامه شغل پدر نداشته، به همین سبب رمز و راز برخی از فنون هنری و اصطلاحات به تریج از میان رفته است همچو ارسی.






ادامه ي مطلب
امتیاز :


طبقه بندی: ،
آموزش, استاد, بنا, دانلود, شاگرد, شیشه, طاق, معمار, معماری, معماری سنتی, نگاره, هنر, هنرمند, پروژه, ,

تاريخ : 9 دی 1394 | <-PostTime-> | نویسنده : ketabpich | بازدید : <-PostHit->

تعداد صفحات:70
نوع فایل:word
فهرست مطالب:
از هالیوود تا کن
فرهنگ و هویت ملی
مفهوم گمراه کننده فرهنگ
شناخت فرهنگ عقب مانده و بیشرفته
فرهنگ اعتراض و توافق برای مخالفت
موافقت نامه عمومی تعرفه و تجارت
تجارت آزاد در آمریکای شمالی
اتحادیه اروپا : یگانگی و گوناگونی
موافقتنامه عمومی تجارت در خدمات
تجارت دو جانبه با ایالات متحده
یونسکو و تنوع فرهنگی
فرهنگ به مثابه یک نهاد
روابط دوستانه و خصمانه آمریکا با یونسکو
فرهنگ معاهده
کانادا
فرانسه و اتحادیه اروپا
پیش نویس و مذاکرات
متن نها یی و عکس العمل ها
بازار و سیاست : آینده تجارت بین الملل در تولیدات فرهنگی
پیوستن دو جنس مخالف و انتخاب
بازار رسا نه ای و سبک هالیوود

از هالیوود تا کن:
شاید هیچ جایی نیروها، تنش‌ها و تقابل جهانی سازی فرهنگی (cultural globalization) بیش تر از جشنواره فیلم کن محسوس و مشخص نباشد. جشنواره بطور سالانه، از سال 1946 (تنها با دو وقفه) در ناحیه ساحلی فرانسه و ایتالیا، کنار مدیترانه در شهر کن برگزار میگردید و برخلاف فیلم‌های کمی که به دید عموم گذاشت توانست به رشد چشمگیری دست یابد، به گونه‌ای که هزاران روزنامه نگار و علاقه مند را مفتون و مجذوب خود کند. جشنواره فیلم کن به واسطه تلاش های انجمن فرانسوی برای فعالیت هنرمندانه و با تضمین وزارت های امور خارجه، آموزش و پرورش و مرکز سینمای ملی تاسیس شد. و اکنون در گذر سالها جشنواره خود را چنین معرفی میکند، (یک تریبون چند مخاطبه سالانه برای فیلم بین‌الملل) جایی که همه سبک ها، مدارس و اقشار جایگاه خود را یافته‌اند.)
وجود مولفین خبره، بودجه بالا و آموزش ستاره‌ها موجب شد تا در راستای غنا و فربهی تولیدات هالیوود گام های موثری برداشته شود. ولی در کنار همه اوصاف 2 تن از منتقدین روزنامه نیویورک تایمز، اسکات و دارکیش، نقدهای مشابهی را که نسبت به عملکردهای سالانه هالیوود صورت گرفته است، از دو دیدگاه مورد لحاظ قرار داده‌اند. یکی دیدگاه کسانی که در استعمال لغات صحیح حساسیت ویژه‌ای از خود نشان میدهند و جشنواره فیلم کن را به دستاویز کردن سنت و هنر از طریق جاذبه های مادی ظاهری برای دست‌یابی به سودهای کلان متهم میکنند. دیگری از دیدگاه افکار مادی گراست که از افراط کن در بیان مسائل داخلی و سری درشگفتند. و انگار برای فیلم های سخت گریزی برای کاهش همیشگی مخاطب متخصص کارهای هنری وجود ندارد.






ادامه ي مطلب
امتیاز :


طبقه بندی: ،
اتحادیه اروپا, اعتراض, ایالات متحده, ایتالیا, بازار رسا نه ای, بیش نویس, تجارت, تجارت بین الملل, تعر,

تاريخ : 9 دی 1394 | <-PostTime-> | نویسنده : ketabpich | بازدید : <-PostHit->

تعداد صفحات:44
نوع فایل:word
فهرست مطالب:
مقدمه
گزارش محل کار آموزی
برآورد مواد و مصالح پروژه
سیستم تامین فشار
لوله کشی آب در داخل ساختمان
لوله کشی آتش نشانی
سیستم حرارت مرکزی
دستگاه های پخش کننده گرما
رادیاتورها
یونیت هیترها
سیستم لوله کشی
محاسبه شبکه لوله کشی حرارت مرکزی
محاسبه دبی آب در لوله ها
سرعت آب در لوله ها
تعیین قطر لوله ها
محاسبه افت فشار در شبکه لوله کشی
موتور پمپ سیر کولاتور
نحوه اتصال موازی پمپ ها
نکاتی در مورد نصب پمپ های زمینی
مخزن آب گرم دو جداره
محاسبه مقدار آب گرم مصرفی، ظرفیت حرارتی و حجم مخزن آب گرم
دیگ
دیگ های چدنی
دیگ های فولادی
محاسبه ظرفیت دیگ
مشعل
مشعل گازی فن دار یا دمنده
طرز کار مشعل گازی دمنده دار
مخزن انبساط
مخزن انبساط باز
مخزن انبساط بسته
کنترل کننده ها
کنترل کننده های دما (ترموستات)
کنترل کننده های فشار
کنترل کننده های سطح
سیستم تهویه مطبوع
اصول کار کولر گازی
ساختمان کولر گازی
سرما سازی در کولر گازی
مدار الکتریکی چند کولر گازی
دیاگرام کولرهای گازی
نکته هایی که قبل از نصب دستگاه باید رعایت کرد
نحوه نصب یونیت خارج
نصب یونیت خارجی بالاتر از یونیت داخلی
نحوه نصب یونیت داخلی
اتصال به شبکه برق
جدول انتخاب فیوز و سطح مقطع کابل مورد نیاز
وکیوم کردن دستگاه
شارژ دستگاه
مراحل شارژ توسط مایع
مشخصات فنی کولرهای چند انشعابی
عیب یابی و تعمیر کولر گازی

مقدمه:
امروزه با توجه به تحولات جهانی و توسعه صنعت از طرفی و افزایش جمعیت و تقاضای رفاه نسبی از طرف دیگر روند مصرف سوخت و انرژی را در جهان بطور سریعی افزایش داده است، بطوری که اگر این سیر صعودی مصرف به نحوی کنترل و بهینه نشود شکی نیست که منابع انرژی موجود به خصوص منابع فسیلی در فاصله زمانی کوتاهی تمام شده و بشر را به جهت استفاده های متنوعی که در صنایع مختلف از این ماده به عمل می آید با مشکل جدی رو به رو خواهد کرد.
لذا ایجاب میکند در کشور در حال توسعه ای همچون ایران که جهت پاسخ به توسعه خود نیازمند انرژی است و متاسفانه با توجه به مصرف بالای آن که عمدتا به صورت غیر عادی مصرف میشود راهکارهای مناسبی در جهت هدایت و استفاده بهینه از این انرژی طراحی و اجرا گردد.
یکی از موارد استفاده از انرژی فسیلی در ایران مصرف در جهت تامین گرمایش فضای موجود مسکونی، اداری و صنعتی است که سالانه مقادیر متنابهی از سرمایه های ملی در این زمینه مصرف میگردد.
برای یافتن راهکاری مناسب در این جهت به نظر میرسد تنها باید به سراغ طراحان و مجریان خصوصا تاسیسات سرمایشی و گرمایشی کشور رفت، چرا که این رشته از خدمات در کشور ما هنوز متولی مشخص و مسئولی ندارد و طراحان و مجریان در اکثر موارد تنها با تکیه بر تجربیات و سوابق قبلی خود اقدام به این کار میکنند که این نوع عملکرد باعث افزایش بی رویه مصرف انرژی گردیده و هزینه سنگینی را بر جامعه تحمیل میکند.
لذا باید جهت دستیابی به این مهم و همچنین از جهتی کمک به اقتصاد مملکت این امور به نحوی ساماندهی شده و از علوم و فنون جدید استفاده بهینه و مطلوب نمود.






ادامه ي مطلب
امتیاز :


طبقه بندی: ،
افت فشار, تعمير, تهویه, دانلود, دياگرام, ديگ, رادياتور, ساختمان, سيستم حرارت مركزی, سیستم, شبكه برق,,

تعداد صفحات:115
نوع فایل:word
فهرست مطالب:
چکیده
فصل اول
کلیات تحقیق
مقدمه
بیان مسئله
اهمیت و ضرورت تحقیق
اهداف پژوهش
قلمرو تحقیق
قلمرو موضوعی
قلمرو زمانی تحقیق
قلمرو مکانی تحقیق
مدل مفهومی تحقیق
تعاریف واژه های تحقیق
فصل دوم
ادبیات تحقیق
بخش اول
چارچوب نظری تحقیق
مقدمه
تاریخچه کاشان
جمعیت کاشان
تاریخچه نظری شهرداری کاشان
پیشینه تجربی
تاریخچه شهرداری
سمت ها و حوزه های شهرداری کاشان
چارت شهرداری کاشان
تعهد سازمانی
تعاریف مختلف از تعهد سازمانی
اهمیت تعهد سازمانی
انواع تعهد سازمانی
دیدگاه هایی در مورد کانون های تعهد سازمانی
عوامل موثر در تعهد سازمانی کارکنان
نتایج و پیامدهای تعهد سازمانی
تعهد کم یا ضعیف
تعهد متوسط
تعهد زیاد
تعهد سازمانی و ترک خدمت
تعهد سازمانی و غیبت
تعهد سازمانی و تاخیر
تعهد سازمانی و رضایت شغلی
مطالعه ماتیو و زاجاک
ویژگی های شخصی موثر بر تعهد سازمانی
عوامل موثر بر تعهد به سیاست ها (تعهد سیاسی)
تاثیرات ناشی از تعهد به سیاست ها روی رفتار شهروندی سازمانی
نقش تعهد سازمانی در تمایل به قصد ماندن در سازمان
قصد ماندن در سازمان
اهمیت و ضرورت قصد ماندن در سازمان
نقش عوامل فردی در تمایل به ترک شغل
رابطه ارزیابی عملکرد و پاداش با تعهد سازمانی
روش های اصلی ارزیابی عملکرد
شرایط ایجاد تعهد سازمانی
بررسی انواع تعهد
تعهد عاطفی
تعهد عاطفی در مدل آلن و می یر
تعهد عاطفی در مدل جاروس و همکاران
تعهد عاطفی در مدل سه بخشی تعهد سازمانی
تعهد عاطفی در الگوهای چند بعدی تعهد
تعهدعاطفی و استرس شغلی
تعهد عاطفی مفهوم یک بعدی یا چند بعدی
تعهد مستمر
تعهد مستمردر مدل آلن و می یر
تعهد مستمر در مدل مایر و شورمن
تعهد مستمر در مدل سه بخشی تعهد سازمانی
پیش شرط های تعهد مستمر
تعهد هنجاری
تعهد هنجاری در مدل می یر و آلن
تعهد تکلیفی یا هنجاری در مدل سه بخشی تعهد سازمانی
پیش شرط های تعهد هنجاری
تعهد هنجاری در الگوهای چند بعدی تعهد
تعهد سازمانی و عملکرد
ارتباط ابعاد تعهد با عملکرد در مطالعات می یر و آلن
ارتباط ابعاد تعهد با عملکرد
بخش دوم
پیشینه مطالعاتی تحقیق
پیشینه داخلی
پیشینه خارجی
نتیجه‌گیری
فصل سوم
روش شناسی پژوهش
مقدمه
روش پژوهش
جامعه آماری پژوهش
حجم نمونه و روش نمونه گیری
ابزار پژوهش و روش گردآوری اطلاعات
روایی پرسشنامه
پایایی پرسشنامه
روش های آماری
فصل چهارم
تجزیه و تحلیل و بیان نتایج
مقدمه
توصیف داده ها
جنسیت
سن
تحصیلات
رشته تحصیلی
سابقه کار
سوالات پژوهش و تحلیل داده ها
نتایج توصیفی
تعهد عاطفی
تعهد مستمر
تعهد تکلیفی (هنجاری)
نتایج تحلیل داده ها
فصل پنجم
نتایج و ارائه پیشنهادات و راهکارها
مقدمه
خلاصه تحقیق
بحث و نتیجه گیری
نتایج سوال پژوهش
محدودیت های تحقیق
پیشنهادات برای تحقیقات آتی
منابع
پیوست
پرسشنامه
ABSTRACT

فهرست جداول:
توزیع فراوانی و درصد کارکنان مورد مطالعه به تفکیک جنسیت
توزیع فراوانی و درصد کارکنان مورد مطالعه به تفکیک سن
توزیع فراوانی و درصد کارکنان مورد مطالعه به تفکیک تحصیلات
توزیع فراوانی و درصد کارکنان مورد مطالعه به تفکیک رشته تحصیلی
توزیع فراوانی و درصد کارکنان مورد مطالعه به تفکیک سابقه کار
ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 1
ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 2
ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 3
ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 4
ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 5
ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 6
ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 7
ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 8
ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 9
ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 10
ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 11
ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 12
ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 13
ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 14
ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 15
ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 16
ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 17
ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 18
ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 19
ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 20
ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 21
ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 22
ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 23
ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 24
نتایج آزمون فریدمن
نتایج آزمون فریدمن جهت رتبه بندی تعهد عاطفی
بررسی اثر متغیرهای توصیفی بر روی متغیرهای اصلی پژوهش

فهرست نمودارها:
توزیع فراوانی و درصد کارکنان مورد مطالعه به تفکیک جنسیت
توزیع فراوانی و درصد کارکنان مورد مطالعه به تفکیک سن
توزیع فراوانی و درصد کارکنان مورد مطالعه به تفکیک تحصیلات
توزیع فراوانی و درصد کارکنان مورد مطالعه به تفکیک رشته تحصیلی
توزیع فراوانی و درصد کارکنان مورد مطالعه به تفکیک سابقه کار
ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 1
ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 2
ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 3
ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 4
ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 5
ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 6
ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 7
ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 8
ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 9
ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 10
ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 11
ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 12
ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 13
ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 14
ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 15
ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 16
ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 17
ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 18
ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 19
ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 20
ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 21
ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 22
ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 23
ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 24

چکیده:
هدف اصلی این پژوهش بررسی رتبه بندی انواع تعهد سازمانی (عاطفی،‌ هنجاری و مستمر) در بین کارمندان شهرداری کاشان میباشد. تعهد سازمانی یک نگرش مهم شغلی است و به دلیل اهمیتی که در سازمان دارد موجب افزایش بهره وری سازمان میشود. با توجه به اهمیت نیروی انسانی یکی از تکنیک های موثر برای افزایش بهره وری استفاده از ظرفیت و توانایی های فردی و گروهی در راستای اهداف سازمان است. از سوی دیگر تعهد سازمانی باعث میشود کیفیت ارائه خدمات بهبود یابد. پژوهش حاضر از نظر موضوعی در چارچوب مطالعات تعهد سازمانی قرار میگیرد. بدین معنی که به بررسی رتبه بندی انواع تعهد سازمانی (عاطفی، هنجاری، ‌مستمر) میپردازد. با توجه به موضوع و اهداف مورد بررسی در این پژوهش از روش توصیفی با رویکرد پیمایشی استفاده شده است. جامعه آماری در این پژوهش کارمندان شهرداری شهرستان کاشان میباشند. با توجه به تعداد جامعه پژوهش، بر اساس جدول مورگان 98 نفر از کارمندان شهرداری شهرستان کاشان انتخاب گردیدند، درضمن روش نمونه گیری بصورت تصادفی ساده انجام شده است. بمنظور بررسی پیشینه اطلاعات اولیه از منابع مکتوب و اسناد پژوهشی و بمنظور توصیف وضعیت پژوهش از پرسشنامه استفاده شده است. برای تجزیه و تحلیل داده های حاصل از پژوهش از شاخص های آمار توصیفی و استنباطی در محیط نرم افزاری، ترجیحاً spss استفاده شده است. در این پژوهش از آزمون رتبه بندی فریدمن، کروسکال والیس و کولموگروف اسمیرنف دو نمونه ای استفاده شده است. سوال اصلی در این پژوهش این است که،‌آیا رتبه بندی انواع مختلف تعهد سازمانی از منظر کارکنان شهرداری کاشان متفاوت است؟ میتوان این گونه بیان کرد که رتبه بندی انواع مختلف تعهد سازمانی از منظر کارکنان شهرداری کاشان متفاوت است با توجه به نتایج حاصل شده از تحلیل داده ها میتوان این گونه بیان کرد که در رتبه بندی انواع مختلف تعهد سازمانی، تعهد مستمر، تعهد تکلیفی و تعهد عاطفی به ترتیب رتبه های 1 تا 3 را به خود اختصاص داده اند.






ادامه ي مطلب
امتیاز :


طبقه بندی: ،
ارزيابی عملكرد, استرس شغلی, تاخير, تحصيلات, ترک خدمت, تعهد سازمانی, تعهد سياسی, تعهد عاطفی, تعهد مست,

تعداد صفحات:105
نوع فایل:word
فهرست مطالب:
فصل اول – کلیات پژوهش
مقدمه
بیان مسئله
اهمیت و ضرورت پژوهش
اهداف پژوهش
هدف کلی
اهداف جزئی
سوالات پژوهش
سوال اصلی
سوالات فرعی
فرضیه های پژوهش
فرضیه اصلی
فرضیه های فرعی
قلمرو پژوهش
قلمرو موضوعی پژوهش
قلمرو مکانی پژوهش
قلمرو زمانی
مدل پژوهش
فصل دوم – ادبیات پژوهش
چارچوب مطالعاتی
تکنولوژی های مجازی
تاثیر تکنولوژی های مجازی
جوانان و تکنولوژی های نوین
نقش همسالان در الگوسازی و هویت جوانان
ارتباط در فضای مجازی
پیشرفت تحصیلی و عوامل موثر بر آن
تعریف پیشرفت
تعریف نظری پیشرفت
پیشرفت تحصیلی
بررسی نظریات در مورد پیشرفت تحصیلی
بررسی نظریات مختلف
تحقیقات انجام شده در داخل و خارج
تحقیقات انجام شده در داخل
تحقیقات انجام شده در خارج از کشور
فصل سوم – روش پژوهش
مقدمه
روش پژوهش
جامعه آماری
حجم نمونه و نمونه گیری
نحوه گردآوری داده ها
ابزار پژوهش
روش گردآوری داده ها
روش تجزیه و تحلیل داده‌ها
ابزار اندازه گیری پژوهش
روایی و پایایی پرسشنامه ها
تجزیه و تحلیل داده های پژوهش
بررسی عوامل دموگرافیک بر روی متغیرهای تحقیق
فصل چهارم – تجزیه و تحلیل داده های پژوهش
مقدمه
تحلیل توصیفی
سن
جنسیت
معدل تحصیلی
رشته تحصیلی
تحلیل استنباطی
رابطه معدل دیپلم و معدل دانشگاه
مقایسه پیشرفت تحصیلی بر اساس جنسیت
مقایسه پیشرفت تحصیلی بر اساس وضعیت تاهل
مقایسه پیشرفت تحصیلی دانشجویان بر اساس ساعات استفاده از کامپیوتر
مقایسه پیشرفت تحصیلی دانشجویان بر اساس ساعات استفاده از اینترنت
مقایسه پیشرفت تحصیلی دانشجویان بر اساس ساعات جستجوی علمی در اینترنت
مقایسه پیشرفت تحصیلی دانشجویان بر اساس ساعات پیگیری اخبار در اینترنت
مقایسه معدل تحصیلی دانشجویان بر اساس تعداد ارسال و دریافت ایمیل
مقایسه پیشرفت تحصیلی دانشجویان بر اساس مدت مکالمه با تلفن همراه
مقایسه پیشرفت تحصیلی دانشجویان بر اساس ارسال و دریافت پیام
مقایسه پیشرفت تحصیلی بر اساس استفاده از تلفن همراه جهت تقلب
مقایسه پیشرفت تحصیلی بر اساس استفاده از کامپیوتر در منزل یا اماکن عمومی (کافی نت)
مقایسه پیشرفت تحصیلی بر اساس استفاده از کامپیوتر شخصی و مشترک در خانواده
مقایسه پیشرفت تحصیلی دانشجویان بر اساس استفاده از اینترنت با هدف ارتباطات اجتماعی(فیس بوک، چت، اسکایپ و …)
مقایسه پیشرفت تحصیلی دانشجویان بر اساس استفاده از کامپیوتر با هدف بازی
مقایسه معدل تحصیلی دانشجویان بر اساس استفاده از تلفن همراه جهت بازی
فصل پنجم – بحث و نتیجه گیری
مقدمه
نتیجه گیری از فرضیه ها
نتیجه یافته ها
پیشنهادات
پیشنهادات پژوهش
پیشنهادات به محققان بعدی
پیشنهادات کابردی
محدودیت های پژوهش
محدودیت در دسترس پژوهشگر
محدودیت غیر دسترس پژوهشگر
ضمائم
پرسشنامه
جداول برنامه Spss
منابع و مآخذ
منابع فارسی
منابع لاتین
Abstract

فهرست جداول:
خلاصه‌ نتایج تئوریک و پیشینه‌ عملی تحقیق
تحلیل توصیفی سن دانشجویان
توزیع فراوانی جنسیت دانسجویان
تحلیل توصیفی معدل تحصیلی دانشجویان
توزیع فراوانی رشته های تحصیلی
بررسی رابطه معدل دیپلم و معدل دانشگاه
مقایسه پیشرفت تحصیلی بر اساس جنسیت
مقایسه پیشرفت تحصیلی بر اساس وضعیت تاهل
مقایسه پیشرفت تحصیلی دانشجویان بر اساس ساعات استفاده از کامپیوتر
مقایسه معدل تحصیلی دانشجویان بر اساس ساعات استفاده از اینترنت
مقایسه پیشرفت تحصیلی دانشجویان بر اساس ساعات جستجوی علمی
مقایسه پیشرفت تحصیلی دانشجویان بر اساس ساعات پیگیری اخبار
مقایسه متغیر پیشرفت تحصیلی بر اساس تعداد ارسال و دریافت ایمیل
مقایسه پیشرفت تحصیلی دانشجویان بر اساس مدت مکالمه
مقایسه پیشرفت تحصیلی دانشجویان بر اساس ارسال و دریافت پیام
مقایسه پیشرفت تحصیلی بر اساس استفاده از تلفن همراه جهت تقلب
مقایسه پیشرفت تحصیلی بر اساس استفاده از کامپیوتر در منزل یا اماکن عمومی (کافی نت)
مقایسه پیشرفت تحصیلی بر اساس استفاده از کامپیوتر شخصی و مشترک
مقایسه معدل تحصیلی دانشجویان بر اساس استفاده از اینترنت با هدف ارتباطات
مقایسه معدل تحصیلی دانشجویان بر اساس استفاده از کامپیوتر با هدف بازی
قایسه معدل تحصیلی دانشجویان بر اساس استفاده از تلفن همراه جهت بازی

فهرست نمودارها:
نمودار میله ای سن دانشجویان
نمودار معدل تحصیلی دانشجویان

چکیده:
هدف از این پژوهش بررسی تاثیر تکنولوژی های مجازی (مانند اینترنت، تلفن همراه، شبکه های اجتماعی مجازی و…) بر پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام نور شهرستان کاشان است. روش مورد استفاده توصیفی استنباطی است. جامعه آماری کلیه دانشجویان دانشگاه پیام نور شهرستان کاشان است که به صورت نمونه گیری تصادفی 50 نفر را بعنوان حجم نمونه در نظر گرفته ایم. ابزار پژوهش پرسشنامه محقق ساخته استفاده از تکنولوژی های مجازی بر پیشرفت تحصیلی دانشجویان با 23 گویه مورد استفاده قرار گرفته است. نتایج آماری نشان داد که بین میزان استفاده از تکنولوژی های مجازی و جنسیت و تاهل دانشجویان تفاوت معناداری وجود ندارد. یافته های پژوهش نشان داد که، گردشگری بیکاری را کاهش میدهد. در این پژوهش برای جمع آوری اطلاعات از تحقیقات میدانی و کتابخانه ای و پرسشنامه استفاده شده است.






ادامه ي مطلب
امتیاز :


طبقه بندی: ،
ارتباطات اجتماعی, الگوسازی, ایمیل, اینترنت, برنامه Spss, تجزيه و تحليل, تكنولوژی, تلفن همراه, جامعه ,

تعداد صفحات:143
نوع فایل:word
فهرست مطالب:
فصل اول – کلیات پژوهش
مقدمه
بیان مسئله
ضرورت و اهمیت پژوهش
اهداف پژوهش
هدف کلی
اهداف جزئی
فرضیه های پژوهش
فرضیات اصلی پژوهش
فرضیات فرعی پژوهش
تعاریف پژوهش
تعاریف نظری
تعاریف عملیاتی
قلمرو پژوهش
قلمرو زمانی
قلمرو مکانی
قلمرو موضوعی
فصل دوم – ادبیات و پیشینه پژوهش
مقدمه
رضایت از زندگی
تفاوت های بومی در زمینه رضایت از زندگی
دید گاه های مربوط به رضایت از زندگی
دیدگاه سیلگمن
دیدگاه مزلو
انواع رضایت از زندگی
قناعت و رضایت
رضایت یا توهم
رضایت و شکر
هوش اخلاقی
هوش اخلاقی در افراد
چگونگی پرورش هوش اخلاقی در کودکان
هفت فضلیت هوش اخلاقی
همدلی
وجدان
خویشتنداری
احترام
مهربانی
تحمل و بردباری
انصاف
انتقال ارزش ها، پایه هوش اخلاقی
مفهوم هوش اخلاقی
عناصر هوش اخلاقی
فوائد هوش اخلاقی
رشد یا پرورش هوش اخلاقی
آموزش ارزش ها؛ آموزش هوش اخلاقی
توصیه های لازم برای آموزش هوش اخلاقی
هوش اخلاقی در سازمان ها
هوش اخلاقی در جامعه
خرده آزمون های هوش اخلاقی
شادکامی
تعاریف شادی و شادکامی
تعریف شادی از نظر وسمن وریکس
تعریف شادی از دید ون هو ون
تعریف شادی از نظر اد دنیر
دیدگاه سلیگمن
مفهوم احساس شادمانی
چگونگی سنجش میزان احساس شادمانی
شادمانی به عنوان جزء اصلی کیفیت زندگی
رویکرد های اندازه گیری کیفیت زندگی درجوامع
ارتباط شادی با سن و جنسیت و نژاد
رابطه بین شادی با درآمد و کار
رابطه بین ایمان وشادی
ارتباط احساس شادی با عزت نفس و برون گرایی
پیشینه پژوهش
پژوهش های خارجی
پژوهش داخلی
فصل سوم – روش پژوهش
مقدمه
روش پژوهش
جامعه آماری
حجم نمونه و نمونه گیری
نحوه گردآوری داده ها
ابزار پژوهش
پرسشنامه رضایت از زندگی
اعتبار و روایی
نمره گذاری
پرسشنامه هوش اخلاقی
اعتبار و روایی
روش نمره گذاری
پرسشنامه شادکامی آکسفورد
اعتبار و روایی
روش نمره گذاری
روش جمع آوری اطلاعات
تجزیه و تحلیل اطلاعات
فصل چهارم – تجزیه و تحلیل داده ها
مقدمه
توصیف داده ‌ها
تحلیل داده ها
بررسی فرضیات اصلی پژوهش
بررسی فرضیات فرعی پژوهش
فصل پنجم – بحث و نتیجه گیری
مقدمه
خلاصه نتایج حاصل از بررسی فرضیه ها
فرضیات اصلی پژوهش
فرضیات فرعی پژوهش
یافته های پژوهش
پیشنهادات پژوهش
پیشنهادات کاربردی
پیشنهادات برای پژوهش های آتی
محدودیت های پژوهش
منابع
منابع فارسی
منابع لاتین
پیوست ها
پرسشنامه رضایت از زندگی (SWLS)
پرسشنامه هوش اخلاقی لنیک و کیل
پرسشنامه شادکامی آکسفورد
خروجی های SPSS

فهرست جداول:
میانگین و انحراف معیار نمرات متغیرهای مورد مطالعه
آزمون تعیین نرمال بودن متغیرهای اصلی تحقیق
شاخصه‌های توصیفی میزان رضایت از زندگی به تفکیک دختر و پسر
نتایج آزمون تی مستقل برای مقایسه میانگین نمرات رضایت از زندگی بین دختر و پسر
شاخصه‌های توصیفی میزان هوش اخلاقی به تفکیک دختر و پسر
نتایج آزمون تی مستقل برای مقایسه میانگین نمرات هوش اخلاقی بین دختر و پسر
شاخصه‌های توصیفی میزان شادکامی به تفکیک دختر و پسر
نتایج آزمون تی مستقل برای مقایسه میانگین نمرات شادکامی بین دختر و پسر
نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین هوش اخلاقی و رضایت از زندگی
نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین شادکامی و رضایت از زندگی
شاخص کفایت مدل رابطه هوش اخلاقی و شادکامی با رضایت از زندگی
تحلیل واریانس جهت معنی داری مدل رگرسیونی هوش اخلاقی و شادکامی با رضایت از زندگی
خلاصه تحلیل رگرسیون چندگانه در مورد متغیرهای مستقل برای پیش‌بینی رضایت از زندگی
نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین عمل کردن مبتنی بر اصول و رضایت از زندگی
نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین راستگویی و رضایت از زندگی
نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین استقامت برای حق و رضایت از زندگی
نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین وفای به عهد و رضایت از زندگی
نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین مسئولیت‌ پذیری و رضایت از زندگی
نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین اقرار به اشتباهات و رضایت از زندگی
نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین فعالانه علاقه‌مند بودن به دیگران و رضایت از زندگی
نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین توانایی در بخشش اشتباهات خود و رضایت از زندگی
نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین توانایی در بخشش اشتباهات دیگران و رضایت از زندگی

چکیده:
احساس سعادت و رضایت از زندگی اگرچه تا حد زیادی به شرایط فردی بستگی دارد، اما تاثیر عوامل اجتماعی در بروز یا افول ان بسیار پررنگ تر است. هوش اخلاقی میتواند گستره و ژرفای توانمندی های فکری و عاطفی را در همه مراحل وابعاد زندگی نمایان کند و نیکی و نیک خویی را پدید آورد. طبق بسیاری از تئوری های هیجان شادکامی یکی از شش هیجان بزرگ یعنی، تعجب، ترس، خشم، شادکامی، تنفر و نگرانی است شادکامی را وابسته به فراوانی و درجه عواطف مثبت بالذت، سطوح بالای رضایت از زندگی و نبود احساسات منفی نظیر افسردگی و اضطراب دانسته اند مسئله پژوهش حاضر این میباشد که آیا رضایت از زندگی، هوش اخلاقی و شادکامی بر افراد تاثیر گذار هست یا خیر؟ روش این پژوهش توصیفی-استنباطی است. جامعه آماری در این پژوهش کلیه دانشجویان دختر و پسر دانشگاه کاشان می‌باشد. روش نمونه‌گیری در این پژوهش با به صورت تصادفی است که مقدار نمونه 80 نفر انتخاب شده است. ابزار اندازه گیری پژوهش پرسشنامه رضایت از زندگی، پرسشنامه هوش اخلاقی و پرسشنامه شادکامی آکسفورد میباشد. نتیجه پژوهش این بود که بین هوش اخلاقی و شادکامی با رضایت از زندگی دانشجویان دانشگاه کاشان رابطه معناداری وجود دارد.






ادامه ي مطلب
امتیاز :


طبقه بندی: ،
آزمون همبستگی پیرسون, آموزش, احترام, اشتباهات, انتقال ارزش, انصاف, بردباری, بررسی, برون گرايی, تحمل,,

<-BloTitle->
<-BloText->