خريد بک لينک
خريد سکه ساکر
خرید گیفت کارت
فلنج
سریعترین و بروزترین سایت دانلود کارآموزی و پروژه شبکه اجتماعی اشتراک گذاری تیکفا
<-BloTitle->
<-BloText->

تعداد صفحات:124
نوع فایل:word
فهرست مطالب:
مقدمه
فصل اول
آشنایی با انواع شبکه های توزیع
شرایطی که در هر شبکه توزیع بایست مورد توجه قرار گیرد
شبکه های هوایی و متعلقات آن
هادی های جریان الکتریکی
سیم های هوایی
حداقل سطح مقطع
انواع کابل ها
انتخاب مقطع کابل
شرایط خواباندن کابل ها در کانال
سر کابل
مفصل
اشکال مختلف شبکه های توزیع نیرو
شبکه های باز
شبکه های حلقوی بسته
شبکه های ستاره ای
شبکه های تار عنکبوتی و غربالی
فصل دوم
حریم و ایمنی و طریقه اتصال زمین
اتصال به زمین
طریقه بستن اتصال زمین در شبکه فشار ضعیف
ایمنی
تقسیم بندی ایمنی
لوازم ایمنی انفرادی
حریم و فواصل مجاز
انواع حریم
حریم ایمنی برای شبکه ها
فصل سوم
وسایل و تجهیزات مورد نیاز شبکه
طبقه بندی پایه ها
انواع پایه های بتنی
اصول و روش های نصب پایه های برق
لوازم و تجهیزات مورد نیاز
انواع مهار از نظر نیرو
تجهیزات یک تیر میانی 20 کیلو ولت
تجهیزات یک سکشن میانی
تجهیزات یک سکشن انتهایی
دستگاه های منصوبه روی شبکه 20 کیلوولت
تابلوهای الکتریکی
فصل چهارم
محاسبات مکانیکی خطوط
تاثیر یخ
ظرایب مورد استفاده در طراحی
منحنی سیم
محاسبات کشش سیم
نیروی ناشی از باد روی هادی
محاسبات الکتریکی خط
متعلقات سیم های هوایی
محاسبه فاصله فازها از یکدیگر
محاسبه نیروی وارد بر تیر در نقاط زاویه
محاسبه نیروی وارد بر پایه میانی در شرایط عادی
محاسبه نیروی وارد بر پایه میانی با شرایط
محاسبه سیم مهار
محاسبه فونداسیون
محاسبه سطح مقطع شبکه فشار ضعیف
محاسبه سطح مقطع سیم شبکه فشار متوسط
فصل پنجم
محاسبات روشنایی
طراحی روشنایی داخلی
راهرو و سرویس بهداشتی
سرویس بهداشتی و حمام
آشپزخانه
هال و پذیرایی
اتاق خواب
طراحی روشنایی پارکینگ
طراحی روشنایی خیابان
فصل ششم
طرح و نظارت
چگونگی تهیه پروژه
نظارت پروژه
اجرا پروژه
چگونگی تعیین ظرفیت و محل نصب پست 20 کیلو ولت
برآورد پروژه از نظر کالا
گروه های اجرایی
فصل هفتم
اداره بهره برداری
واحد تعمیرات هوایی
واحد تعمیرات زمینی
واحد روشنایی معابر
واحد بالانس وارتینگ
واحد سرویس پست ها
واحد اتفاقات و عملیات
اداره بازرسی
اداره خدمات مالی و اداری
اداره خدمات مشترکین
نحوه کار با خط گرم 20 کیلوولت
شناخت اجمالی ازکار خط گرم بر روی خطوط بر قدار 20 کیلو ولت
وسایل مورد نیاز در خط گرم
شرح عملیاتی که به صورت خط گرم انجام میگیرد
طریقه احداث شبکه های فشار ضعیف
ضمیمه

فهرست جداول:
شناسایی کابل های با عایق PE و PVC
شناسایی کابل های روغنی به ولتاژ کم و غلاف سربی یا آلومینیومی
مشخصات کابل روغنی با ولتاژ بالا
جدول توزیع نور چراغ های محوطه های باز و پارکینگ ها
روشنایی متوسط لازم بر اساس مقررات آلمانی

فهرست اشکال:
اتصال زمین سیستم فشار ضعیف
فواصل آزاد برای سرویس مشترک
فاصله آزاد سیم ها از ساختمانها و اسکلت ها تا 20 کیلومتر
حداقل فاصله مجاز درختان از پایه برق
تیر بتنی تو خالی یا لانه زنبوری
تیرهای بتونی 9 متری
پایه های فلزی دو شاخه
گره های اتصال سیم به مقره (فشار ضعیف)
گره های اتصال به مقره (فشار متوسط)
مهار ساده فشار ضعیف
انواع مهارهای پیاده رو
نحوه نصب مهار سر
سکشن انتهایی با تجهیزات
نحوه استقرار سیم های فشار ضعیف

مقدمه:
علیرغم تلاشی ارزنده ای که سیستم توزیع در اقتصاد کشور دارد و نیز سرمایه گذاری عظیمی که در این بخش از صنعت انجام میگیرد اهمیت طرح، برنامه ریزی، ساخت و بهره برداری در این بخش شناخته نشده و آن در حالی است که چنان چه به این سیستم از صنعت توجه کافی صورت نگیرد نمیتوان درآمد معقول و مطلوب را برای کل صنعت برق انتظار داشت.
به همین جهت خاطر نشان میسازد چنان چه مسئولین محترم توجه کمتری در مقایسه با سیستم های تولید و انتقال نسبت به توزیع مبذول داشته باشد و زیر بنای این بخش از صنعت را که از اهمیت ویژه ای برخوردار است. متزلزل گردد، معظلی به وجود خواهد آمد که پیامد آن در چند سال آینده به صورت ناهنجار نمایان خواهد شد. بنابراین بذل توجه مسئولین محترم و اعمال اولیت موازی با سایر بخش های صنعت برق حرکتی است که سیستم توزیع نیازمند آن است.
بحث دیگری که میتوان مطرح کرد، علاقه و شوق مهندسین جوان به گرایشی در سیستم های قدرت و عدم توجه آن ها در زمینه توزیع میباشد. زیرا اعتقاد دارند که این سیستم از نظر تکنولوژی اهمیت چندانی ندارد. در حالیکه سرمایه گذاری در سیستم قدرت نسبت به کل سرمایه گذاری از درصد کمتری برخوردار بوده و سیستم توزیع به علت تنوع کالا و میزان مصرفی آن از اهمیت بیشتری برخوردار است. بنابراین لازمه بها دادن به این سیستم عنایت اساتید محترم دانشگاه به تشویق و آموزش دانشجویان مهندسی در این بخش از صنعت میباشد تا انشاا… خلاء حاصل که در این رابطه بوجود آمده در آینده نزدیک پر شود و در جهت افزایش کارایی و کاهش هزینه از طریق مکانیزه نمودن طرح ها و تسریع درآمد تهیه پروژه ها و اعمال نظارت صحیح که میتواند کاهش بار مالی و تسریع در انجام طرح ها را فراهم آورد.
بر اساس تحقیقات و پروژه های انجام شده به نظر میرسد به طور کلی سیاست و روالی که در چند سال گذشته در وزات نیرو ادامه داشته سرمایه گذاری در بخش تولید و انتقال را رکن اصلی صنعت برق دانسته و سیستم توزیع جایگاه مهمی در کل مجموعه برق نداشته در حالی نکات مهم و جالبی در این سیستم نهفته است که در صورت رعایت جوانب کار منجر به آن چنان صرفه جویی خواهد شد که به مراتب بهتر و بیشتر از سرمایه گذاری های کلان از جمله در بخش تولید خواهد بود.
یکی از مهم ترین اصول در بخش توزیع طراحی بوده بنابراین اهمیت و ضرورت طراحی مناسب شبکه های توزیع از دیدگاه فنی و اقتصادی ایجاب مینماید که به این امر توجه بیشتری گردیده و با آموزش فرهنگ مهندسی و اقتصادی نمودن تاسیسات توزیع بارورتر گردد در این رهگذر استفاده مناسب و متناسب از منابع و استانداردهای موجود مثل توسعه و ترویج استفاده از کامپیوتر برای طراحی شبکه ها استفاده از کارشناسان و مشخصات با تجربه و مجرب بخش طراحی بسیار مفید خواهد بود اصولا ساختار صنعت برق الزاماً نیاز به تهیه طرح هایی است که در آن ها به:
- بهترین روش ها
- مناسب ترین استانداردها
- با کیفیت ترین کالاها
- بهترین و کم هزینه ترین عملیات ها
- اجرای مناسب در نوسازی
- بهره برداری مناسب
- جلوگیری از دوباره کاری ها و ضایعات
- فنی ترین روش ها
- اقتصادی ترین روش ها
توجه کافی و لازم به عمل آید طرح و پروژه پیوست با توجه به نکات مذکور تهیه گردیده که امید است مورد قبول و استفاده قرار گیرد.






ادامه ي مطلب
امتیاز :


طبقه بندی: ،
آشپزخانه, آلومينيوم, اسكلت, ايمنی, برق رسانی, بهره برداری, تابلوهای الكتريكی, تجهيزات, تير بتنی, جري,

تاريخ : 21 بهمن 1394 | <-PostTime-> | نویسنده : ketabpich | بازدید : <-PostHit->

تعداد صفحات:30
نوع فایل:word
فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
مبانی نظری پژوهش
پیشینه تحقیق و مطالعات انجام شده
مشخصات کلی بازار
عوامل موثر بر بازاریابی و بازار در کشورهای در حال توسعه
ده نکته کلیدی در بازاریابی اجتماعی
مراحل انجام یک برنامه بازاریابی اجتماعی
برنامه ریزی
تولید مواد و پیام ها
پیش آزمون مواد و پیام ها
مداخله
ارزشیابی
مطالعه موردی و میدانی
مشخصات کلی بازار و بازاریابی در حوزه سلامت
منابع

چکیده:
مقاله حاضر به بررسی تاثیر مشخصات بازار بر اقتصاد کشورها، به ویژه در کشورهای درحال توسعه، اختصاص دارد. فرآیند جهانی شدن اقتصاد دارای ابعاد گوناگونی است که برخی از ابعاد آن تاثیری خاص بر بازار کار برجا می گذارد.از جمله این ها میتوان به روند ایجاد و نابودی مشاغل در فرآیند جهانی شدن، افزایش نابرابری دستمزدی، تغییر در ترکیب شاغلان بخش های اقتصادی، ارتقا و رشد بهره وری و کارآیی نیروی کار، افزایش حساسیت تقاضای نیروی کار، اشاره کرد. مقاله حاضر علاوه بر تبیین پیوند عمومی جهانی شدن و بازار کار، به بررسی تجربه مشخصات کلی بازار و بازاریابی کالاها در کشورهای در حال توسعه میپردازد.






ادامه ي مطلب
امتیاز :


طبقه بندی: ،
ارزشيابی, افزايش نابرابری دستمزدی, اقتصاد, بازار, بازار کار, بازاريابی, بازاريابی اجتماعی, برنامه ري,

تاريخ : 21 بهمن 1394 | <-PostTime-> | نویسنده : ketabpich | بازدید : <-PostHit->

تعداد صفحات:17
نوع فایل:word
فهرست مطالب:
چکیده
کلید واژگان
مقدمه
پیشینه تحقیق
بیان مسئله
استراتژی‌های ورود به بازارهای بین المللی
سرمایه‌گذاری مستقیم
فرهنگ
الگو هافستد
الگو شواتز
تعامل غیر وظیفه ای
تعامل وظیفه ای
مفهوم بازار بین المللی
حیطه عمل بازار بین‌المللی
تحلیل محیط بازار بین‌المللی
محیط اقتصادی
فرهنگ
مفهوم فرهنگ
اجزای فرهنگ
عوامل تاثیر گذار بر فرهنگ
موثر ترین عامل دین و مذهب
ترکیب رویکردها
سایر عوامل
الگوی چهار بعدی هافستد
ویژگی بازارهای بین الملل
محیط سیاسی و حقوقی
نتیجه گیری و پیشنهاد
منابع و مآخذ

چکیده:
هدف این مقاله بررسی تاثیر دین و مذهب در بازاریابی بین الملل میباشد. در این مقاله سعی شده است آن چه در تغییر خرید و فروش کالاها در سطح بین الملل موثر واقع میشوند مورد بررسی قرار گیرند. همچنین نقش فرهنگ، اصول اخلاقی و اینترنت در بازاریابی بین الملل مورد بررسی قرار گرفته است. و الگوهای فرهنگی برای درک و طبقه بندی فرهنگ، محک زدن سابقه فرهنگ های ملی و بررسی ثبات فرهنگ در میان فرهنگ های دیگر بیان شده است. و بخش ها مختلف فرآیند مذاکره را در جهت فرهنگ های میان ملی بیان کرده است. و چهارچوبی از استراتژی های بازاریابی بین الملل ارایه شده است. و به تاثیر اینترنت بعنوان ابزاری جهت دسترسی مصرف کننده به بازارهای خارجی با شالوده های اقتصادی سیاسی و اجتماعی مختلف پرداخته شده است. از جمله موضوعاتی که تاثیر آن بر بازارهای بین المللی مد نظر قرار میگیرد میتوان به تاثیر اقتصاد و محیط اقتصادی، تاثیر فرهنگ جوامع و تاثیر محیط حقوقی و سیاسی اشاره نمود. در بحث محیط اقتصادی بعنوان یکی از مهمترین موضوعات تاثیر گذار گفته میشود که دو عامل قابل کنترل و غیر قابل کنترل بعنوان مواردی که در بازارهای بین المللی نقش ایفا میکنند. در قسمت بعد فرهنگ بعنوان یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر بازارهای بین المللی مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت، که در آن بعد از ذکر مفهوم فرهنگ به موضوعات اجزای فرهنگ، عوامل تاثیرگذار بر فرهنگ و الگوی چهار بعدی هافستد پرداخته خواهد شد. اما در این ماهیت فرهنگ یکسری عوامل تاثیر گذار است که تاثیر آن ها بر بازارهای بین المللی غیر قابل چشم پوشی است. موثر ترین عامل بر فرهنگ که حتی خود بطور مستقیم بر بازارهای بین المللی موثر میباشد، دین و مذهب است. زیرا دین و مذهب هر کشور در تعیین این که چه کالایی بیشتر مورد تقاضا قرار گیرد از اهمیت ویژه ای برخوردار است. البته به غیر از دین و مذهب عواملی مانند سیاست فروش، فناوری و فرهنگ مادی، سازمان ها و نهادهای اجتماعی، تحصیلات، ارزشها و طرز فکر، زبان، زیبایی‌شناسی نیز میتواند اثرگذار واقع شوند. در ادامه بحث مباحث دیگر مربوط به موضوع پرداخته خواهد شد.






ادامه ي مطلب
امتیاز :


طبقه بندی: ،
استراتژی‌, اصول اخلاقی, اقتصاد, الگو شواتز, الگو هافستد, اينترنت, بازاريابی, بازاريابی بین الملل, تح,

تاريخ : 21 بهمن 1394 | <-PostTime-> | نویسنده : ketabpich | بازدید : <-PostHit->

تعداد صفحات:19
نوع فایل:word
فهرست مطالب:
چکیده
واژگان کلیدی
مقدمه
تاریخچه مطالعاتی تحقیق
مبانی نظری تحقیق
تنوع فرهنگی
دیدگاه های متفاوت فرهنگی
جمع‌بندی فرایند تنوع فرهنگی
طبقه بندی فعالیت های فرهنگی ایران
طبقه بندی محصولات فرهنگی ایران
اصول‌ سیاست‌ فرهنگی‌ جمهوری اسلامی ایران مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی
بازاریابی
نیاز و خواسته ها
مبادله
یونسکو
اعلامیه جهانی یونسکو
آمار یونسکو
کالاهای فرهنگی محوری
خدمات فرهنگی محوری
کالاهای مربوط فرهنگی
خدمات مربوط فرهنگی
ایران و تجارت جهانی فرهنگی
تحلیل آمار یونسکو و تطبیق با وظایف مدیریت بازاریابی
نتیجه گیری
منابع

چکیده:
در قرن حاضراهمیت تثبیت هویت ملی و ترویج آن و همچنین توسعه تجارت محصولات و فعالیت های فرهنگی و جهانی شدن آن به عنوان ارکان اقتصادی در عرصه رقابت بازارهای جهانی، جوامع مختلف بالاخص کشورهای توسعه یافته و یا در حال توسعه را بر آن داشته تا بیش از پیش به معقوله فرهنگ بپردازند. بعد رخداد تاریخی انقلاب اسلامی مبتنی بر ارزش های والای دینی شاهد تغییر رویکرد فرهنگی در کشور ایران بودیم و این فرصتی فراهم آورد که ضمن بازسازی بنیان های فرهنگی کشور که در زمان های مختلف مورد دستخوش تحولاتی گردیده بود، زمینه لازم برای ترویج آرمان های انقلابی به سایر کشورها فراهم گردد، یکی از این روش های توسعه فرهنگی در جهان تبادل محصولات فرهنگی به عنوان نیاز و خواسته بشری در بازارهای جهانی میباشد که به دلایل مختلف سیاسی – اقتصادی و جنگ نابرابر بر اساس آمارهای موجود به شکل مطلوب حاصل نگردیده و همچنان سهم اندکی از بازارهای جهانی را تصاحب نموده است و اما همین مقدار اندک میتواند با بهره گیری از مدیریت بازاریابی و شراکت بخش خصوصی و حمایت از آن و دخالت دولت از جنبه آموزش و تبلیغات محصولات فرهنگی توسعه سرمایه گذاری در بخش فرهنگ را به همراه داشته باشد و لازمه تحقق آن رعایت اصول مدیریت بازاریابی بر حسب مقتضیات زمانی و مکانی و براساس استانداردهای بازارهای جهانی میباشد.






ادامه ي مطلب
امتیاز :


طبقه بندی: ،
آموزش, استاندارد, اصول‌ سیاست‌, اقتصاد, انقلاب اسلامی, بازار فرهنگ, بازارهای جهانی, بازاریابی, بخش خ,

تاريخ : 21 بهمن 1394 | <-PostTime-> | نویسنده : ketabpich | بازدید : <-PostHit->

تعداد صفحات:26
نوع فایل:word
فهرست مطالب:
چکیده
کلید واژه
مقدمه
بیان مسئله
مبانی نظری تحقیق
پیشینه تحقیق
مفهوم (BDN) Basic Development Needs
تعریف رویکرد نیازهای اساسی توسعه
مفهوم تولید
شرط تعادل مصرف کننده
ماتریس ارزش مشتری
مراحل تعیین ماتریس ارزش مشتری
هدف کلی رویکرد نیازهای اساسی توسعه
اهداف اختصاصی رویکرد
مزایای رویکرد
وظایف اختصاصی اجرایی
وظایف زمینه سازی
نتیجه گیری
منابع

چکیده:
نیاز یکی از مفاهیم اساسی بازاریابی است. احساس محرومیت در واقع همان نیاز است و این مفهوم کوچک ترین واحد بازار راتشکیل میدهد. هنگامی که نیازی تامین نشده باشد فرد دو راه را در پیش میگیرد. به دنبال چیزی است که نیاز را تامین کند. تلاش میکند به نحوی نیاز را تعدیل کند. مردم در کشورهای توسعه یافته برای رفع نیاز به دنبال یافتن و یا تولید منبع هستند در حالی که مردم کشورهای کمتر توسعه یافته درصدد کاهش شدت امیال خود بوده اند. انسان ها همواره خواسته های فراوانی دارند این خواسته ها در واقع نا „محدودند اما منابعی که جهت ارضای آن ها به کار گرفته میشود کاملًا محدود میباشد آنها کالاهایی را انتخاب میکنند که بیش ترین رضایت را در مقابل پولی که میپردازند بدست آورند. خواسته ها زمانی به تقاضا بدل میشوند که با قدرت خرید پشتیبانی شوند. در این مقاله به بررسی تعیین اولویت در رابطه با نیازهای اساسی جامعه و امکانات میپردازیم.






ادامه ي مطلب
امتیاز :


طبقه بندی: ،
اقتصاد, امكانات, اولويت, بازاریابی, توسعه, تولید, جامعه, دانلود, قدرت خرید, ماتریس, محرومیت, مشتری, ,

تاريخ : 21 بهمن 1394 | <-PostTime-> | نویسنده : ketabpich | بازدید : <-PostHit->

تعداد صفحات:45
نوع فایل:word
فهرست مطالب:
فصل اول
مفهوم بیماری در گیاهان
اهمیت بیماری های گیاهی
طبقه بندی عوامل بیماری زا گیاهی
قارچ ها
باکتری ها
ویروس ها و ویروئیدها
نماتدها
گیاهان انگل‌ گلدار
انگل چیست؟
مشخصات گیاهان عالی پارازیتی
گروه‌های عمده گیاهان عالی پارازیتی
دارواش ها
علف جادوگر
فصل دوم
کنترل انتخابی گل جالیز مصری به وسیله موقعیت‌ها (حالات) گلیفوزید و اسید آمینه ITS در ارتباط با میزبان انتخابی
چکیده
معرفی – مقدمه
انواع گونه‌های مهم گل جالیز
پراکندگی جغرافیایی
اهمیت اقتصادی
رشد و توسعه گل جالیز
بذرها
جوانه‌زنی (رویش و نمو)
افزایش طول ریشه‌چه و اتصال به میزبان
مدیریت گل های جالیز
روش های مکانیکی و فیزیکی
وجین دستی و شخم
برگرداندن عمیق در حال شخم و سوزاندن
آفتاب‌دهی خاک
روش های زراعی
گیاهان زراعی تله و قلابی
تاریخ کشت و تراکم زراعی (کشت)
تحمل (مقاومت گیاه میزبان)
مدیریت مواد غذایی (نیتروژن)
کودهای نیتروژنی
متابولیسم نیتروژن در گل جالیز
روش های بیولوژیکی
روش های شیمیایی
ضدعفونی خاک
مواد محرک جوانه‌زنی
علف‌ کش های قبل از کشت و قبل از رویش
علف‌ کش های بعد از رویش
کنترل تلفیقی
فصل سوم
کنترل انتخابی گل جالیز مصری در ماش معمولی و کلزا به وسیله گلیفوزید
مواد و روش ها
جذب و جابجایی
اهمیت و پذیرش روش های مختلف کنترل
نتیجه‌گیری
منابع

چکیده:
گل های جالیز گیاهان بدون کلروفیل و انگل بسیاری از گیاهان زراعی دو لپه‌ای که از نظر اقتصادی با اهمیت هستند میباشد. بعنوان علف هرز، گل های جالیز موجب کاهش محصولات زراعی، اثر نامطلوب بر کیفیت محصولات زراعی و در نتیجه باعث کم شدن زمین های زیر کشت به خاطر کاهش تناوب، میشود. کنترل موثر اندازه‌گیری شده معدودی برای گل جالیز وجود دارد. یکی از امیدوار کننده‌ترین راه کارها، استفاده از میزان پایین گلیفوسیت در میزبان هایی با تحمل به علف‌کش‌ها میباشد. اخیرا، گیاهان زراعی متحمل به گلیفوسیت بطور آماده، برای زمین های زراعی آلوده شده توسط گل جالیز تهیه شده است. آگاهی هایی درباره مقدار نیتروژن گل های جالیز برای توسعه استراتژی های جدید کنترل لازم است. گل های جالیز دو منبع برای ذخیره اسید آمینه دارند.
اول، ابزار هاستوریوم که در جا به جایی اسید آمینه از گیاه میزبان به پارازیت‌ها است.
دوم، گل های جالیز ممکن است قادر به سنتز مقداری اسید آمینه برای خودشان باشند و بقیه را از میزبان به دست آورند. اگر چه، اهمیت وابستگی این دو روش کسب اسید آمینه به وسیله گل های جالیز روشن نیست. فشار اسمزی بعنوان یک دلیل برای جلوگیری (بازدارندگی) از جوانه‌زنی گل جالیز به وسیله نیتروژن مطرح شده است. تا این تاریخ، هیچ تلاشی در ارتباط با فشار اسمزی (پتانسیل اسمزی) با نیتروژن در بازدارندگی گل جالیز استنباط نشده است (وجود نداشته است). دماهای مناسب برای آماده‌ سازی و جوانه‌زنی میان گونه‌های مختلف گل جالیز متفاوت است. اگر چه حرارت بعنوان عامل القاء کننده رویش در گلهای جالیز شناخته شده است، حرارت متاثر است روی توالی (ترتیب) توسعه گیاهچه‌ پارازیتی، که مطالعه نشده است. مطالعات هدایت شده‌اند برای تعیین کاربرد گلیفوسیت در کنترل گل جالیز در ماش، که به میزان پایین گلیفوسیت متحمل است و مقایسه این واکنش با کنترل گل جالیز در شلغم روغنی (کلزا) که از نظر ژنتیکی برای مقاومت به گلیفوسیت ساخته شده است.






ادامه ي مطلب
امتیاز :


طبقه بندی: ،
استراتژی, اسيد آمينه, انگل‌, اهميت اقتصادی, باكتری, بذر, توسعه, جوانه‌زنی, حرارت, خاک, دارواش, دانلو,

تعداد صفحات:93
نوع فایل:word
فهرست مطالب:
فصل اول – کلیات پژوهش
مقدمه
بیان مسئله
اهمیت و ضرورت پژوهش
اهداف پژوهش
هدف اصلی
اهداف فرعی
فرضیات پژوهش
فرضیه اصلی
فرضیات فرعی
سوالات پژوهش
سوال اصلی
سوالات فرعی
چارچوب نظری پژوهش
مدل پژوهش
قلمرو پژوهش
قلمرو موضوعی
قلمرو زمانی
قلمرو مکانی
تعریف واژگان کلیدی
فصل دوم – ادبیات پژوهش
مقدمه
برند
مفاهیم کلیدی برند
تعریف برند از نظر انجمن بازاریابی آمریکا
تعریف برند و ریشه لغوی برند
تعریف برند از دید کیفیت و ارزش
تعریف برند از دید کلی و جامع نگر
تاریخچه نام تجاری یا برند
تعابیر مختلف از نام تجاری یا برند
نام تجاری به عنوان یک آرم
نام تجاری به عنوان ابزاری قانونی
نام تجاری به عنوان شرکت
نام تجاری به عنوان یک میان بر
نام تجاری به عنوان یک کاهش دهنده ریسک
نام تجاری به عنوان موضع یابی
نام تجاری به عنوان شخصیت
نام تجاری به عنوان مجموعه ای از ارزش ها
نام تجاری به عنوان چشم انداز
نام تجاری به عنوان اضافه ارزش
نام تجاری به عنوان هویت
نام تجاری به عنوان تصویر ذهنی
نام تجاری به عنوان رابطه
نام تجاری به عنوان عامل وفاداری
اهمیت برند
برای مشتریان
برای شرکت ها
برند سازی
ارزش برند
ارزش مالی نام تجاری
سرمایه گذاری برای توسعه برند
محاسبه ارزش برند
انواع برند
خصوصیات یک برند خوب
تصویر برند
تعاریف تصویر برند
مروری بر مفاهیم تصویر برند
ابعاد تصویر برند
شخصیت برند
ویژگی های محصول
فواید استفاده از یک برند
اندازه‌گیری تصویر محصول در ذهن مشتری
انواع تصویر
تصویر علامت تجاری
تصویر محصول
تصویر تداعی کننده
تصویر استفاده کننده
تصویر استفاده
تصویر ذهنی
پیشینه تحقیق
پژوهش های داخلی
پژوهش های خارجی
فصل سوم – روش پژوهش
مقدمه
روش پژوهش
مدل پژوهش
جامعه آماری
حجم نمونه و نمونه گیری
نحوه گردآوری داده ها
ابزار پژوهش
اعتبار و روایی
روش جمع آوری اطلاعات
تجزیه و تحلیل اطلاعات
فصل چهارم – تجزیه و تحلیل داده ها
مقدمه
تحلیل ویژگی های جمعیت شناختی پاسخ دهندگان
تحلیل توصیفی مقدماتی
آزمون نرمال بودن متغیرها
بررسی فرضیه های پژوهش
فرضیه اصلی پژوهش
فرضیات فرعی پژوهش
آزمون رگرسیون چندگانه
تحلیل مدل پژوهش
فصل پنجم – بحث و نتیجه گیری
مقدمه
نتیجه گیری فرضیه ها
یافته های پژوهش
نتایج پژوهش
محدودیت ها و مشکلات پژوهش
پیشنهادات پژوهش
پیشنهادات کاربردی
پیشنهادات به محققان بعدی
منابع
منابع فارسی
منابع لاتین
پیوست ها
پرسشنامه تصویر برند شرکت های خصوصی
خروجی های نرم افزار SPSS

فهرست جداول:
ابعاد پرسشنامه و سوالات مربوط به هر بعد
توزیع افراد بر حسب جنسیت
توزیع افراد بر حسب گروه سنی
توزیع افراد بر مبنای سطح تحصیلات
میانگین و انحراف معیار نمرات متغیرهای مورد مطالعه
آزمون تعیین نرمال بودن متغیرهای تصویر برند و عرضه
نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین تصویر برند و عرضه محصولات
شاخص کفایت مدل رابطه تصویر برند و عرضه محصولات
جدول آزمون تحلیل واریانس جهت معنی داری مدل رگرسیونی
رگرسیون ساده به منظور پیشبینی تصویر برند از طریق عرضه محصولات
نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین تصویر برند و خدمات عرضه شده
شاخص کفایت مدل رابطه تصویر برند و خدمات عرضه شده
جدول آزمون تحلیل واریانس جهت معنی داری مدل رگرسیونی
رگرسیون ساده به منظور پیش بینی تصویر برند از طریق خدمات عرضه شده
نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین تصویر برند و مناسب بودن برند
شاخص کفایت مدل رابطه تصویر برند و مناسب بودن برند
جدول آزمون تحلیل واریانس جهت معنی داری مدل رگرسیونی
رگرسیون ساده به منظور پیشبینی تصویر برند از طریق مناسب بودن برند
نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین تصویر برند و کیفیت برند
شاخص کفایت مدل رابطه تصویر برند و کیفیت برند
جدول آزمون تحلیل واریانس جهت معنی داری مدل رگرسیونی
رگرسیون ساده به منظور پیشبینی تصویر برند از طریق کیفیت برند
نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین تصویر برند و تنوع برند
شاخص کفایت مدل رابطه تصویر برند و تنوع برند
جدول آزمون تحلیل واریانس جهت معنی داری مدل رگرسیونی
رگرسیون ساده به منظور پیشبینی تصویر برند از طریق تنوع برند
نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین تصویر برند و جو برند
شاخص کفایت مدل رابطه تصویر برند و جو برند
جدول آزمون تحلیل واریانس جهت معنی داری مدل رگرسیونی
رگرسیون ساده به منظور پیشبینی تصویر برند از طریق جو برند
نتایج رگرسیون چندگانه به منظور پیشبینی تصویر برند از طریق ابعاد عرضه محصولات

فهرست نمودارها:
مدل پژوهش (واهی و پاسوان)
توزیع افراد بر حسب جنسیت
توزیع افراد بر حسب گروه های سنی
توزیع افراد بر مبنای سطح تحصیلات
ضریب همبستگی بین هر بعد از عرضه و تصویر برند

چکیده:
پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه بین تصویر برند شرکت مواد غذایی بهروز و عرضه از دیدگاه مشتریان در شهرستان کاشان صورت گرفته است. این پژوهش براساس مدل معرفی شده توسط واهی و پاسوان انجام میگیرد. این مدل برای اثر گذاری بر تصویر برند پنج بعد معرفی شده است. جامعه آماری در این پژوهش کلیه مشتریان محصولات شرکت مواد غذایی بهروز در شهرستان کاشان میباشد. با استفاده از فرومول کوکران حجم نمونه 150 برآورد شد. برای گردآوری داده ها از پرسش نامه طراحی شده توسط واهی و پاسوان با عنوان تصویر برند شرکتهای خصوصی استفاده خواهد شد. این پرسشنامه در 23 سوال تدوین شده است. ضریب آلفای بدست آمده در این مطالعه برای متغیر تصویر برند و عرضه محصولات به ترتیب 737/0 و 691/0 بوده است. همچنین برای ابعاد خدمات عرضه شده، مناسب بودن برند، کیفیت برند، تنوع برند و جو برند به ترتیب 658/0، 805/0، 742/0، 731/0 و 683/0 بدست آمده است. در نهایت مشاهده شد که سطح تحصیلات بیشتر افراد کارشناسی بوده است و مقاطع کاردانی و دیپلم در رتبه های بعدی قرار دارند. همچنین مشخص شد بین تصویر برند شرکت مواد غذایی بهروز و عرضه محصولات رابطه معنی داری وجود دارد. از طرف دیگر، بین بین تصویر برند، مناسب بودن برند، کیفیت برند، تنوع برند و جو برند شرکت مواد غذایی بهروز و خدمات عرضه شده رابطه معنی داری وجود دارد.






ادامه ي مطلب
امتیاز :


طبقه بندی: ،
آرم, آزمون همبستگی پیرسون, ابزاری قانونی, ارزش برند, ارزش مالی, انجمن بازاریابی آمریکا, اهمیت برند, ,

تعداد صفحات:114
نوع فایل:word
فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
فصل اول
اسکیزوفرنی
تاریخچه‌ اسکیزوفرنی
همه گیری شناسی
سن و جنس
فصلی بودن تولد
توزیع جغرافیایی
میزان تولید مثل
بیماری جسمی
خودکشی در بیماران اسکیزوفرنی
مصرف و سو مصرف توام مواد
تراکم جمعیت
ملاحظات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی
بی خانمانی در این بیماران
سبب شناسی
مدل استرس – دیاترز
فصل دوم
عوامل زیست شناختی
صرع پارسیل مرکب
پتانسیل های فراخوانده (Evoked Potentiaks)
اختلال حرکت چشم
توارث
عوامل روانی اجتماعی
وابستگی مضاعف (duble bind)
گسستگی (schism) و خانواده های مورب (skewed)
خانواده های دو سویه کاذب – شبه خصمانه
فصل سوم
انواع اسکیزوفرنی
اسکیزوفرنی ساده
هبه فرنی
اسکیزوفرنی کاتاتونی
اسکیزوفرنی پارانوئید
اسکیزوفرنی شبه نوروزی (پسودونوروتیک)
کاتاتونی دوره ای
پارافرنی دیررس
تشخیص
انواع در DSM-IV
ویژگی های بالینی
علائم و نشانه های پیش از بیماری
معاینه وضعیت روانی
یافته های عصبی
آزمون های روانشناختی
فصل چهارم
تشخیص افتراقی
اختلالات ثانوی و ناشی از مواد
تمارض و اختلالات ساختگی
اختلالات خلقی
اختلالات شخصیتی
اختلالات اسکیزوافکتیو
ارتباط بین افسردگی و اسکیزوفرنی
سیر و پیش آگهی
کناره گیری
اختلال جریان فکر
تغییرات عاطفی
آشفتگی های رفتاری و اعمال حرکتی
تشکیل هذیان و وضعیت پارانوئیدی
اختلال های ادراکی
درمان
فصل پنجم
سندرم کاپ گرا
سبب شناسی اسکیزوفرنی
تاثیر عوامل ارثی و محیطی در اسکیزوفرنی
ساختمان بدنی
عوامل مربوط به غده های مترشح داخلی و سوخت و ساز
مکانیسم دوپامینرژیک در اسکیزوفرنی
رابطه کودک – مادر یا کودک – والدین در سال های اول
طبقه اجتماعی
عوامل خارجی
عوامل اجتماعی و محیطی
استرس های مقارن و تاثیرهای خانواده
همگونی و ناهمگونی در اسکیزوفرنی
تشخیص
تشخیص افتراقی حالت های پارانوئید
پیش آگهی
فصل ششم
درمان اسکیزوفرنی
اقدامات عمومی
روش های درمانی فیزیکی
اختلالات
اسکیزوفرنی
علائم
علائم منفی
علائم مثبت
علت بیماری جنون جوانی (اسکیزوفرنی)
جنون جوانی
چه وقت به دنبال پزشک برویم؟
تشخیص
درمان
داروهای ضدجنون (ننورولپتیک)
مهارتهای سازگاری
گروه های حمایتی
ماهیت اسکیزوفرنی و انواع آن
فرضیه ها (تئوری ها)
اهداف رژیم درمانی در بیماران اسکیزوفرنی
گروه های High Histamine
گروه Low Histamine
گروه Pyrroluria
پرسش نامه
نتیجه
منابع

چکیده:
بیماران اسکیزوفرنی، بیماران حاد روانی هستند که مهمترین اختلال آن‌ها اختلال در تفکر است. بیماری اسکیزوفرنی یک بیماری مغزی حاد است که در این تحقیق این بیماری را هم از لحاظ زیستی – شیمیایی مورد بررسی قرار داده ایم و هم از لحاظ عوامل محیطی و بیرونی. هدف ما از این بررسی ارائه راه کارهایی برای کنترل بهتر و بیشتر این بیماری است. چون این بیماری درمان قطعی ندارد خواستار این شدیم که روشهای مناسب رژیم درمانی را در کنار انواع درمانهای دیگر (دارو درمانی، گروه درمانی، خانواده درمانی، … ) اجرا کنیم. برای این کار با تهیه‌ پرسشنامه این بیماران را روان سنجی کردیم و میزان متغیرهای مختلف را در آن ها بررسی کردیم.
با قرار دادن این افراد در گروه های تغذیه ای خاص خود (با توجه به نوع اسکیزوفرنی آنها) می‎توان در همان مراحل اولیه‌ بیماری تاثیر چشم گیری را مشاهده کرد به طوری که در بعضی از بیماران که اسکیزوفرنی آنها حاد نبوده است توانسته اند بطور کلی دارو درمانی را کنار گذاشته و با رژیم درمانی به بهبودی و سلامتی کامل برسند.
تحقیقات نشان میدهند که به مسئله تغذیه‌ این افراد توجه خاصی نمیشود و با مسئله‌ تغذیه‌ این بیماران مانند سایر افراد عادی برخورد میشود. با توجه به مسئله‌ کم اشتهایی این افراد، پزشک باید بتواند با ایجاد یک رابطه‌ کاملاً صمیمانه بین خود و بیمار، با این مسئله مبارزه کند و با ارائه‌ رژیم درمانی در کوتاه مدت تاثیرهای شگرف آن را ببیند و بتواند دنیای واقعی را در ذهن آنها تداعی کند و زندگی واقعی را به آن ها نشان دهد. تا این بیماران بتوانند مانند سایر افراد سالم دیگر زندگی کنند (در دنیای واقعی که وجود دارد نه دنیای خیالی خود).
به امید آن روز که به بیماران روانی توجه بیشتری شود زیرا که روح آدمی با ارزش‌‌ ترین چیز موجود در این دنیاست.

مقدمه:
جنگ و اثرات ناشی از آن همواره انسان را تهدید کرده است. به طوری که پس از گذشت سالهای متمادی از جنگها اثرات سوء آن هنوز در بیماران روانی دیده میشود که نه تنها زندگی خود این بیماران بلکه زندگی اطرافیان آنها را هم مختل ساخته است. از آنجا که روح آدمی با ارزش ترین چیز است، با گذشت زمان و هر چه قدر که به سمت جلو پیش میرویم و با پیشرفت های روز افزون و توجه بیشتر به دنیای ماشین آلات روبرو میشویم ناخودآگاه روح و روان خود را فراموش میکنیم که به دنبال آن اختلالات روانی افزایش می یابند و در آینده ای نزدیک که علم و صنعت نهایت پیشرفت خود را کردند علوم انسانی به خصوص علم روانشناسی در دنیا بیشتر مطرح خواهند شد. زیرا انسان متوجه روح خسته و شکست خورده‌ خود میشود.
موضوع تحقیق من در مورد بیماران اسکیزوفرنی و کنترل این بیماری با رژیم غذایی مناسب است. این بیماران اغلب مشاغل و کارهای خود را از دست میدهند و ارگان یا سازمانی که بطور جدی از آنها حمایت کند وجود ندارد و اکثر این افراد بی خانمانی را تجربه میکنند و آن میشود که ما اکثر این افراد را در خیابان ها در حال پرسه زدن میبینیم. اغلب این افراد از طرف خانواده، دوستان طرد میشوند که به دنبالش اعتیاد، بزهکاری، افسردگی، خودکشی، دیگرکشی، آزار رساندن به دیگران را به همراه دارد. از آنجا که این افراد خود را بیمار نمیدانند حاضر به همکاری با پزشک خود در زمینه‌ دارو درمانی نیستند و هر چه قدر که همکاری آنها با پزشک کم تر شود این بیماری حادتر خواهد شد ما خواستاریم که با روشی ساده و کم هزینه که البته قابل اجرا نیز هست زندگی واقعه ای را به این بیماران که اکثراً جوان هستند باز گردانیم.






ادامه ي مطلب
امتیاز :


طبقه بندی: ،
اختلالات, ارث, استرس, اسكيزوفرنی, افراد, افسردگی, بيماری جسمی, بيماری مغزی, بیماری حاد روانی, تراكم ,

تاريخ : 21 بهمن 1394 | <-PostTime-> | نویسنده : ketabpich | بازدید : <-PostHit->

تعداد صفحات:50
نوع فایل:word
فهرست مطالب:
مقدمه
مداخله ارگونومی در کشورهای در حال توسعه
انتفال تکنولوژی و ارگونومی
کارهای آموزشی و پژوهشی در ایران
مداخله ارگونومی در صنعت
بررسـی ارگونومی در ایران
مداخله ارگونومی در بزرگ ترین شرکت خودروسازی ایران
معرفی روش ها و بیان تجربیات
مقدمه و اهداف
مواد و روشها
بحث
بررسی علل غیبت از کار در شرکت ایران خودرو
مقدمه
وضعیت موجود در شرکت
روش انجام کار
نتیجه گیری
طرح کنترل آلودگی صوتی در خطوط صافکاری سالن بدنه سازی شرکت ایران خودرو
مقدمه و اهداف
روش انجام کار
طرح بهینه سازی ایستگاه های کار
مواد و روشها
نتایج
بحث
پیشنهادات
و درآخر
منابع

مقدمه:
از زمان پیدایش علم فاکتورهای انسانی تاکنون سه دوره متفاوت در حیات آن قابل تمایز میباشد. دوره اول که برخی آن را عصر نسل اول این علم محسوب میدارند، تقریبأ مقارن با سالهای 1945 تا1960 است. در این دوره کوشش بنیان گذاران علم فاکتورهای انسانی ( و در آن زمان روانشناسی مهندسی) منحصرأ معطوف و مصروف طراحی و بهبود ایستگاه های کار تعبیه شده در سلاحهای مختلف مثل هواپیما، تانک، کشتی و غیره، طراحی مشاغل و عمدتأ کارهای یدی و بدنی، بهبود نمودارها و آلات و ادوات کنترل ماشین مثل اهرم، کلید و غیره و به طور کلی تسهیل روابط تعاملی انسان – ماشین در موارد بسیار اختصاصی، جزئی و در سطح خرد متمرکز شد.
در فاصله سالهای 1980 – 1960 که در حقیقت دوره دوم حیات علم فاکتورهای انسانی است به لحاظ رواج استفاده از کامپیوتر در سطح جامعه و نیز افزایش میزان مشاغلی که بیشتر نیازمند کار فکری بوده تا فعالیت یدی و بدنی، این علم با اولین مرحله تکاملی خود مواجه شد. در مقطع زمانی مذکور محققان این رشته بیشتر توجه خود را معطوف به مطالعه بر روی نحوه کسب و پردازش اطلاعات از جانب انسان کردند. در این دوره علم فاکتورهای انسانی مقولاتی در ارتباط با ظرفیت و قابلیت حواس شنوایی و بینایی جهت پذیرش و جذب و ضبط علایم و اطلاعات، طرز کار سیستم حافظه، توجه، ادراک، کار فکری تصمیم گیری و غیره را مدنظر قرار داد. این دوره را که مصادف با پرتاب سفینه های با سرنشین به فضا توسط سازمان هوانوردی و فضایی امریکا (NASA) بود را میتوان دوره شکوفایی و باروری علم فاکتورهای انسانی محسوب کرد که ما حصل آن تالیف و تدوین مهمترین کتب و مراجع این علم میباشد. البته لازم به یادآوری است که یکی از مهمترین حوادث در حیات علم فاکتورهای انسانی در اواخر این دوره، یعنی در سال 1979، به وقوع پیوست و آن حادثه ای در نیروگاه اتمی تری مایل آیلند واقع در ایالت پنسیلونیا در ایالات متحده امریکا بود. علت العلل این حادثه که منجر به تعطیل همیشگی یکی از راکتورهای این نیروگاه و تخلیه موقت بیش از 140000 تن سکنه اطراف آن و میلیاردها دلار ضرر و زیان شد، همانا سر درگمی و اشتباه کارکنان اطاق کنترل عنوان شد. علت آن نیز به نوبه خود عدم ملحوظ داشتن ملاحظات اولیه فاکتورهای انسانی در طراحی اطاق کنترل ذکر شد و این امر در تمام گزارشات و تحقیقات بعدی به عنوان مهم ترین نقص فنی این نیروگاه تشخیص داده شد. در هر صورت این واقعه نقطه عطفی در تاریخ علم فاکتورهای انسانی محسوب میشود، زیرا که موجب آشنایی مقامات کشوری و افکار عمومی در آمریکا با اثرات حیاتی توجه به ملاحظات این علم در بهره برداری سالم و صحیح از تکنولوژی گردید.
در حقیقت از این زمان بود که علم مزبور بطور جدی به عنوان علمی موثر برای پیشگیری حوادث صنعتی با آسیبهای جانی و مالی شناخته و مورد استفاده قرار گرفت . دوره سوم یا به عبارت دیگر نسل سوم علم فاکتورهای انسانی در آغاز دهه هشتاد میلادی آغاز شد. در این زمان تدریجا این اندیشه متبلور شد که در رابطه انسان با ماشین، نه تنها باید به بررسی تعامل این دو عامل در سطح بررسی ایستگاه های کاری و توانایی های روانی انسانها پرداخت، بلکه در سطوح دیگر، از جمله آموزش و تحلیل عملکرد انسان ها در حوزه ای فراخ تر و فراتر از محیط کاری درون اتاق کنترل و یا کابین خلبان را باید مورد بررسی قرار داد ( علت تحت توجه قرار گرفتن این مقولات که شاید به ظاهر دور از عرصه های محیط کاری قلمداد شوند، همانا تاثیر مستقیم و نهایی آن ها بر رفتار و عملکرد انسان اپراتور در حال انجام کار میباشد.) بدین ترتیب قلمروی کلان علم فاکتورهای انسانی متولد شد و مقولاتی از قبیل تاثیر تکنولوژی روی سازمان و مدیرت واحدهای صنعتی، نیازهای خاص سازمانی و اداری یک تکنولوژی مخصوص، نقش ساختار سازمانی در عملکرد و ایمنی یک تکنولوژی، تاثیر فرهنگ نهادی و سازمانی بر روی کارآیی، کیفیت تولید و ایمنی و بالاخره اثرات فرهنگ جامه بر روی کاردهی و عملکرد کل سیستم متشکل از مورد مطالعه قرار گرفت.






ادامه ي مطلب
امتیاز :


طبقه بندی: ،
آموزش, ارگونومی, اطاق كنترل, ايستگاه های كار, ايمنی, ایران خودرو, بهينه سازی, تكنولوژی, حواس شنوايی,,

تاريخ : 21 بهمن 1394 | <-PostTime-> | نویسنده : ketabpich | بازدید : <-PostHit->

تعداد صفحات:35
نوع فایل:word
فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
بیان مسئله
انواع فعالیت‌ها در بازاریابی
بازار ورزشی
اهمیت بازاریابی ورزشی
فرآیند بازاریابی ورزشی
ابعاد گوناگون بازاریابی ورزشی
وظایف مدیریت بازاریابی ورزشی
تقسیمات بازاریابی ورزشی
تجزیه و تحلیل محیط بازاریابی ورزشی
عوامل قابل کنترل و غیر قابل کنترل در فرآیند بازاریابی ورزشی
آمیخته بازاریابی ورزشی
عوامل موثر بر محیط بازاریابی ورزشی
جدیدترین فلسفه بازاریابی
نقش بخش بازاریابی در کیفیت ورزش
بازار رخدادهای ورزشی
بازاریابی تیم ها و رخدادهای ورزشی
بازاریابی محصولات از طریق ورزش
میزبانی رخدادهای ورزشی و کسب درآمد
گرفتن میزبانی جام ملت های آسیا 2019، راه دشوار اما ممکن
مشکلات پیش روی گرفتن میزبانی
ورزش درآمد زا میشود، اگر …
برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی ورزشی
تعریف برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی ورزشی
رفتار مصرف کنندگان ورزشی
بازاریابی مبتنی بر رابطه با مشتری (مصرف کنندگان ورزشی)
بازاریابی در ورزش بانوان
بحث و نتیجه گیری
پیشنهادات موثر برای بازاریابی موفق
منابع و ماخذ
Sports Marketing in New time
Abstract

چکیده:
امروزه بازاریابان با چالشی سخت مواجه شده اند، چگونه در محیط ابر رقابتی و بازارهای بسیار بخش بندی شده امروزی اقدام به نوآوری کنند. در اقتصادی مصرف گرا که بازارها از محصولات همانند اشباع شده اند و این اقتصاد همچنان در کنار مشتریانی به حیات خویش ادامه میدهند که هر روز، بیشتر و بیشتر در برابر پیام های تبلیغات تجاری و بازاریابی سنتی مصونیت پیدا میکنند. هر چند ویژگی های اصلی بازاریابی شامل بخش بندی بازار و تکثیر مارک های تجاری در بازارهای آینده آن ها دیده میشود تا خود مقدمه ای برای سقوط بازاریابی باشد.
در این مطالعه که به روش کتابخانه ای و بازنگری کتب و مقالات در این زمینه طراحی شده است، هدف ما روشن نمودن مفهوم بازاریابی، اهمیت، ابعاد، فرآیندها، آمیخته و جدیدترین فلسفه بازاریابی، طراحی برنامه ها، منابع درآمدهای ورزشی، بازاریابی ورزشی زنان و نقش اینترنت در بازاریابی می باشد.
هر کسی که درگیر ورزش است، باید خودش را بعنوان بخشی از بازاریابی ورزشی ببیند و تلاش قابل توجهی در جهت ایجاد جاذبه ورزشی داشته باشد. بزرگ ترین وظیفه در حوزه بازاریابی این است که هر کس که دارای نقشی در حیطه بازاریابی است مجاب شده و کسانی را که در جهت موفقیت و بازاریابی واقعی ورزش تلاش میکنند گرد هم آورند.






ادامه ي مطلب
امتیاز :


طبقه بندی: ،
اقتصاد, اينترنت, بازار, بازاريابی ورزشی, بازاریابی, برنامه ريزی استراتژيک, تجزيه و تحليل, تربیت بدنی,

<-BloTitle->
<-BloText->