خريد بک لينک
خريد سکه ساکر
خرید گیفت کارت
فلنج
سریعترین و بروزترین سایت دانلود کارآموزی و پروژه شبکه اجتماعی اشتراک گذاری تیکفا
<-BloTitle->
<-BloText->

تاريخ : 21 بهمن 1394 | <-PostTime-> | نویسنده : ketabpich | بازدید : <-PostHit->

تعداد صفحات:40
نوع فایل:word
فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
فصل اول : کلیات ارتباط غیر کلامی
بازاریابی
ارتباط غیر کلامی چیست؟
نظریه بردویسل در تصدیق نقش حساس ارتباط غیر کلامی
بازار پرازدحام و پیچیده امروزی و عدم کاربرد مهارتهای غیر کلامی
فصل دوم : ویژگی های بازاریابی مبتنی بر عمل (O B M)
مهارتهای غیر کلامی (زبان بدن) فروشنده و مشتری
ارتباط غیر کلامی
انواع ارتباطات انسانی
ارتباطات غیر کلامی
انواع ارتباطات غیر کلامی
جنبه های رفتار غیر کلامی با کارکرد ارتباطی
مناطق مجاورت رفتار غیر کلامی
زبان بدن فروشنده
کاربرد تکنیک های ارتباط غیر کلامی در هنگام پرزنت
حالات بیرونی
حالات سر و صورت
قدرت لبخند در فروش
علایم چشم در رفتارهای ارتباطی
لحن کلامی
ویژگی شخصیتی و بلندای صدا
نشانه ها یا راهنمایی های بیانی
رفتار آوایی
عناصر زبان آوایی
اطلاعات در راهنماهای بیانی
نشانه های آوایی مبنای سلوک و شخصیت
نشانگرهای مربوط به پایگاه اجتماعی
بلندی یا شدت صدا
تعداد کلمات ادا شده در یک زمان معین یا ضریب سخنگویی
تاثیر ضریب سخنگویی پاسخ ها و واکنش های مخاطبان
دانگ یا گام
کیفیت صدا و تاثیر آن براثر بخشی ارتباطی
موارد ناخوشایند کیفیت صدا
ناخوشی های مربوط به بینی یا سخن گفتن تو دماغی
بینی گرفتگی
گرفتگی صدا
خشونت
نفس زنی
فوائد رفتارهای غیر کلامی
تاثیری زبان بدن فروشنده
تشخیص درست زبان بدن مشتری
توجیه فروشندگان در مهارتهای زبان بدن
تفاوت بین فروشنده سطح یک و فروشنده معمولی
قصل سوم: نتیجه
منابع

چکیده:
امروزه در رقابت های بازاریابی افرادی وجود دارند که هنگام پرزنت، با مهارت خاصی با دیگران ارتباط برقرار میکنند و با قدرت کلام خود خیلی زود شنونده را تحت تاثیر قرار میدهند. این رفتار یک رفتار ماهرانه اجتماعی است که باعث میشود دیگران آن ها را افرادی موفق و با کفایت تلقی کنند. بخشی از این رفتارها کلامی و بخشی دیگر غیر کلامی هستند. متاسفانه اکثر پرزنتورها به ارتباط کلامی و قدرت بیان، بیشتر از ارتباط غیر کلامی اهمیت می دهند. این در حالی است که در یک تعامل دو نفره، 33 درصد از معانی و مفاهیم از طریق روش های کلامی و 66 در صد آن از طریق روش های غیر کلامی رد و بدل میشود. در واقع بعضی از رفتارها که کارکرد ارتباطی دارند (مثل ژست ها، لبخند زدن، حرکات سر و…) به رفتارهای غیر کلامی معروفند.
یک پرزنتور باید یاد بگیرد چگونه با ارتباط غیر کلامی و فیزیکی خود در جهت نافذتر کردن کلام خود استفاده کند. بطور مثال اگر در هنگام پرزنت بخواهد چند نکته را برای طرف مقابل به شکل تاکیدی بیان کند، بهتر است روی هر کدام از کلمات کلیدی تن صدای خود را بالا ببرد و سپس کمی مکث کند تا مخاطب آن ها را به ذهن بسپارد. در این نوشتار ضمن بررسی کاربرد ارتباط غیر کلامی در بازاریابی به انواع کارکردهای بدنی در این مهارت اشاره گردیده و مطالب به روش توصیفی و کتابخانه ای در سه فصل گرد آوری شده است.






ادامه ي مطلب
امتیاز :


طبقه بندی: ،
آوایی, ارتباط, ارتباطات, بازار, بازاریابی, بینی گرفتگی, تکنیک, حالات بیرونی, خشونت, دانلود, رفتار, ر,

تاريخ : 21 بهمن 1394 | <-PostTime-> | نویسنده : ketabpich | بازدید : <-PostHit->

تعداد صفحات:43
نوع فایل:word
فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
فصل اول – کلیات، بیان مفاهیم
مبحث اول – معامله و مفاهیم مشابه
گفتار اول – معامله
بند اول – معامله به معنای اعم
بند دوم – معامله به معنای خاص
بند سوم – معامله به معنای اخص
گفتاردوم – عقد
گفتار سوم – قرارداد
گفتار چهارم – عقد، معامله و قرارداد
مبحث دوم – بیع شرط
گفتار اول – تعریف بیع شرط
گفتار دوم – جایگاه بیع شرط
گفتار سوم – رهن مبیع شرطی
گفتار سوم – ویژگی شرط خیار در این معامله
مبحث سوم – معامله با حق استرداد
گفتار اول – معامله با حق استرداد تملیکی نیست
گفتار دوم – منافع زمان عقد تا فسخ
فصل دوم – ماهیت معاملات ماده 33
مبحث اول – سند وثیقه ای
مبحث دوم – سند ذمه ای
مبحث پنجم – سند شرطی
مبحث ششم – آثار بیع شرط و معامله با حق استرداد
گفتار اول – چگونگی اثر رد ثمن در خیار فسخ
گفتار دوم – لزوم رد تمام ثمن و امکان شرط خلاف آن
گفتار سوم – آثار بیع شرط در قانون مدنی
نتیجه گیری
منابع و ماخذ

چکیده:
وضعیت معاملات صورت گرفته در ماده 33 قانون ثبت مشخص شده است به این معاملات در حقوق مدنی نیز اشاره شده است و میتوان آنها در قالب معاملات بیع شرطی یا در قالب معاملات با حق استرداد دانست. در رابطه با ماهیت بیع شرط و معاملات با حق استرداد در فقه و حقوق بحث های فراوانی شده است به این صورت که در قانون ثبت و قانون مدنی در رابطه احکام و قواعد حاکم بر آن مشخص گشته است در قانون ثبت در این رابطه به سند صلح، سند شرطی، سند وثیقه و سند ذمه اشاره شده است که همه این اسناد مبین معاملات موضوع ماده 33 قانون ثبت میباشند در این تحقیق به بررسی معاملات موضوع ماده 33 قانون ثبت می پردازیم.






ادامه ي مطلب
امتیاز :


طبقه بندی: ،
استرداد, اسناد, بیع شرط, حقوق, خیار فسخ, دانلود, رهن, سند ذمه, سند ذمه ای, سند شرطی, سند صلح, سند وث,

تاريخ : 21 بهمن 1394 | <-PostTime-> | نویسنده : ketabpich | بازدید : <-PostHit->

تعداد صفحات:115
نوع فایل:word
فهرست مطالب:
مقدمه
چارت وزارت آموزش و پرورش
هفته اول
کار با نرم افزار FrontPage
بخش1
طراحی سایت با نرم افزار FrontPage
قسمت Size
قسمت Layout
انواع Button
Form Field Properties
سربرگ General
سر برگ Formatting
سربرگ Advanced
سربرگ Language
طریقه لینک دادن فریم ها به یکدیگر
کار با نرم افزار word
تفاوت نامه های اداری
تهیه نامه اداری
پاورقی
انتها نویس (Endnote)
تبدیل (Convert)
جستجو (Find)
جایگزینی (Replace)
برو به (Go To)
کار با شیوه ها
ایجاد و اعمال یک شیوه جدید
چاپ پرونده
چاپ صفحات انتخابی (Page Range)
قالب بندی خودکار
هفته دوم
کار با نرم افزار power point
بخش2
طراحی یک اسلاید با ایجاد زمینه جدید
ایجاد پیوند در Power Point
Setup Show
Repeat
Animation custom
روش ارسال نامه
پارامترهای ترکیبی در E-mail
طریقه حذف نامه ها
طریقه ضمیمه کردن یک فایل
پوشه ها
ایجاد دفترچه
پوشه های ثابت
محلی برای ذخیره موقت نامه ها Save Draft
Spam
عوض کردن مشخصات Account
امضای دیجیتال (Signature)
طریقه فرستادن Greeting Card از سایت Yahoo
کار با نرم افزار Out look express
پیکر بندی Out look Express
چاپ و ذخیره اطلاعات صفحه
مدیریت فایل های موقت
افزودن یک آدرس وب به لیست سایت های مورد علاقه
مشخص کردن صفحات وب برای مشاهده در حالت Offline
به روز رسانی همه صفحات Offline
پوشه ثبت وقایع
تنظیمات مربوط به ثبت وقایع
چگونگی ایجاد یک وبلاگ شخصی در persianblog.com
نکاتی در هنگام پرکردن وبلاگ
هفته سوم
بخش3
معرفی نرم افزار Dream Weave
امکانات نرم افزار طراحی وب دریم ویور
نیازهای سخت افزاری نرم افزار
سطوح آموزش
آشنایی با محیط نرم افزار
آشنایی با پنل Insert Bar
زبانه Common
زبانه Layout
زبانه forms
زبانه Text
زبانه HTML
زبانه Application
زبانه Flashelement
زبانه favorites
آشنایی با Panel Group
پنل Application
پنل file
چگونگی ایجاد و ساخت صفحات ایستا
وارد کردن متن و ویرایش آن
جدول، لینک ها، لیست ها، تصاویر(جدول بندی صفحه)
ایجاد لینک Anchor
استفاده از لیست ها
استفاده از تصاویر در صفحه
حرکت دادن متن با استفاده از marguee
استفاده از فایل های Flash در صفحه
استفاده از صدا در صفحه
پنل Layout استفاده از پنل layout برای جدول بندی صفحه
استفاده از فریم‌ها در صفحه
تگ div و استفاده از آن برای ایجاد لایه
ایجاد warigation با استفاده از Navigation bar
ایجاد صف
پیشنهاد و انتقادات
هفته چهارم
بخش4
یو پی اس
نیاز به یو پی اس
انواع یو پی اس
یو پی اس OFF-LINE
یو پی اس ON-LINE
یو پی اس LINE INTERACTIVE
روش انتخاب یک یو پی اس
خصوصیات مشابه
تفاوتهای انواع یو پی اس از نظر فناوری
یو پی اس‌های جدید به مدت کمی برق میدهند
روتر
انواع روترها
استفاده از روتر به منظور اتصال دو شبکه به یکدیگر و ارتباط به اینترنت
استفاده از روتر در یک شبکه LAN
استفاده از روتر به منظور اتصال دو دفتر کار
مهم ترین ویژگی های یک روتر
نحوه ارسال پیام
سوئیچ شبکه چگونه کار میکند
مقدمه
مفاهیم اولیه شبکه
توپولوژی های شبکه
راه حل اضافه کردن سوئیچ
شبکه Fully Switched
شبکه های مختلط
روتر و سوئیچ
Packet-Switching
سه روش سوئیچ های Packet-based برای تعیین مسیر ترافیک
Switch Configurations
Transparent Bridging
Spanning Trees
روتر و سوییچ های لایه 3 (Router and Layer 3 Switching)
VLAN
دلایل استفاده از VLAN
پروتکل VLAN Trunking
کابل کشی شبکه
ایجاد کابل Straight
مراحل ایجاد یک کابل
مدلهای متفاوت کابل کشی کابل های UTP
ایجاد یک کابل UTP بمنظور اتصال کامپیوتر به هاب
شماره پین های استاندارد T568B
شماره پین های استاندارد T568A
موارد استفاده
Patch Panelو Patch cord
انواع Patch Panel
هفته پنجم
بخش5
نصب ویندوز XP
عیب یابی BIOS با استفاده از بوق مادربورد
بوق های هشدار دهنده BIOS
بوق های مربوط به BIOS
بوق های مربوط به بایوس های Phoenix
بوق های مربوط به مادربرد
رفع عیب از مادر برد
مشکلات صفحه کلید
مشکلات CMOS
ورود به setup کامپیوتر
هارد دیسک
اجزای هارددیسک
قسمت هایی از هارددیسک برای ذخیره و بازیابی اطلاعات
دسته بندی هارد دیسک از نظر نوع نصب و کاربرد
دسته بندی دیسک های سخت از نظر اندازه
جنس هارد دیسک
دو روش جهت اندازه گیری کارآیی یک هارددیسک
شرکت و کشور سازنده
عمر مفید دیسک های سخت
گنجایش یا ظرفیت دیسک سخت
زمان دستیابی
ویژگی هایی مهم هارد دیسک
سرعت چرخش یا دوران
دیسک های AV
قالب بندی زیربنایی
عیب یابی دیسک سخت
تعمیر بد سکتور
مراحل کار در ویندوز
کارت گرافیک
رابط گرافیکی از چه قسمت هایی تشکیل شده است
کارت گرافیک CPU را پشتیبانی میکند
رم در کارت گرافیک
مقدار RAM
استفادهای سه بعدی
VRAM
UMA وDVMT
RAMDAC
انتقال حجم سنگین اطلاعات
عیب یابی کارت گرافیک
منبع تغذیه Power Supply
انواع منبع تغذیه
اجزاء سازنده منبع تغذیه
عیب یابی منبع تغذیه
عیب یابی حافظه Ram
مهم ترین عوامل خرابی رم

فهرست اشکال:
نمودار تشکیلات آموزش و پرورش
انواع طیف ها
استفاده از روتر به منظور اتصال دو شبکه به یکدیگر و ارتباط به اینترنت
استفاده از روتر در یک شبکه LAN
استفاده از روتر بمنظور اتصال دو دفتر کار
توپولوژی رینگ
توپولوژی استار
فیلترینگ
پروتکل VLAN Trunking
ایجاد کابل Straight
مراحل ایجاد یک کابل
کد رنگ ها در استاندارد T568B
استاندارد T568B
کد رنگ ها در استاندارد T568A
استاندارد T568A
اتصال استاندارد straight در کابلهای CAT5
پچ پنل های غیر ماژولار (Loaded)
پچ پنل های ماژولار
صفحه نصب ویندوز
قوانین کپی رایت
فرمت کردن دیسک
راه اندازی مجدد
کپی کردن فایل ها
تنظیمات زبان
کلید نصب برنامه
تعیین رمز
تنظیمات تاریخ و زمان
تنظیمات کارت شبکه






ادامه ي مطلب
امتیاز :


طبقه بندی: ،
آدرس وب, آموزش و پرورش, اسلايد, امضای ديجيتال, اينترنت, بازيابی اطلاعات, توپولوژی, جستجو, حافظه, دان,

تعداد صفحات:20
نوع فایل:word
فهرست مطالب:
بیان مساله
اهمیت و ضرورت تحقیق
اهداف تحقیق
فرضیات تحقیق
تحقیقات انجام شده در ایران و خارج از کشور
ابزار گردآوری اطلاعات
روشهای تجزیه و تحلیل آماری
منابع و ماخذ

بیان مساله:
امروزه زنان جهان در روند تحرکات اجتماعی،‌ اقتصادی و توسعه جوامع با مشکلات کم و بیش مشابهی مواجه اند و از بسیاری از نابرابری های آموزشی،‌ دسترسی به فرصتهای شغلی متناسب با قابلیت های خویش، عدم تناسب در توزیع درآمدها، نابرابری در حقوق مدنی و مشارکت سیاسی و … با مردان رنج میبرند و همچنین افزایش مشارکت زنان در کمیت، همپای ارتقای آن ها در کیفیت و دستیابی به پایگاه های مدیریتی نبوده و نابرابری و تبعیض در فرصت های شغلی همچنان باقی است.
آمار نشان میدهد که با وجود دارا بودن تحصیلات عالی، زنان در پست های بالای اداری کمتر حضور دارند از کل زنان تحصیلکرده شاغل فقط 30 درصد به پستهای بالای اداری رسیده اند که از این تعداد 0.0003 درصد زنان جامعه دارای پستهای کلان مدیریتی هستند حدود 85 درصد از زنان مورد تحقیق هرگز از جانب دانشگاه خود برای فرصتهای مطالعاتی و یا دوره آموزشی به خارج از کشور اعزام نشده و بورس تحصیلی دریافت نداشته اند و نزدیک به 90 درصد از آن ها هرگز بعنوان نماینده رسمی دانشگاه خود به مرکزی معرفی نشده اند بیش از 70 درصد زنان در طول خدمت هرگز در پستهای اجرایی اشتغال نداشته اند.
در چهارمین کنفرانس جهانی سال 1994 در سند پکن آمده است که تبعیض در آموزش پرورش،‌ استخدام،‌ مزد، ترفیع و رویه های تحرک شغلی،‌ شرایط انعطاف ناپذیر کار، عدم دسترسی به منابع تولید و مشارکت نابرابر در مسئولیت های خانواده،‌ فرصتهای اشتغال و فرصتهای اقتصادی و تخصصی، تحرک شغلی را برای زنان کماکان محدود نموده است نسبت نازل زنان در میان تصمیم گیرندگان اقتصادی و سیاسی در تمامی سطوح محلی، ملی و بین المللی بازتاب موانع ساختاری و نگرشی است که باید از طریق اقدامات مثبت به مقابله با آن ها پرداخت.






ادامه ي مطلب
امتیاز :


طبقه بندی: ،
آموزش, اشتغال, اقتصادی, تجزيه و تحليل, تحركات اجتماعی, تحقیق, تصمیم گیری, جامعه شناسی, جوامع, حقوق م,

تعداد صفحات:70
نوع فایل:word
فهرست مطالب:
فصل اول – کلیات
کلیات
مقدمه
بیان مسأله
اهمیت و ضرورت
اهداف پژوهش
اهداف کلی
اهداف جزیی
فرضیه های پژوهش
تعاریف نظری و عملیاتی
تعاریف نظری
اضطراب اجتماعی
مهارت های ارتباطی
نگرش های ناکارآمد
تعاریف عملیاتی
اضطراب اجتماعی
مهارت های ارتباطی
نگرش های ناکارآمد
فصل دوم – نظریات و پیشینه تحقیقاتی
نظریات و پیشینه تحقیقاتی
مقدمه
هراس اجتماعی
تعریف هراس اجتماعی
سن شروع
جنسیت
شیوع
علائم اضطراب
تشخیص اختلال اضطراب
علل احتمالی هراس اجتماعی
علل زیست شناختی هراس اجتماعی
علل ژنتیک هراس اجتماعی
سبک فرزند پروری و هراس اجتماعی
عوامل محیطی
ارتباط
تعریف ارتباط
شکل های ارتباط
ارتباط با خود
ارتباط با دیگران
ارتباط جمعی یا گروهی
عوامل موثر در برقراری ارتباط
راههای عملی برای ارتباط موثر
نظریات
نظریه زیستی و انتقال دهنده ها
نظریات روان تحلیل گری
نظریه فروید
نظریه آدلر
نظریه رفتارگرایی
نظریه واتسون
نظریه بندورا
نظریه سلیگمن
نظریه اسکینر
نظریه انسان گرایی (نظریه راجرز)
نظریه شناخت گرایی
نظریه الیس
نظریه بک
نظریه گشتالت (پرلز)
پیشینه تحقیق
پیشینه خارجی
پیشینه داخلی
فصل سوم – روش جمع آوری داده ها
روش جمع آوری داده ها
مقدمه
جامعه
حجم نمونه و روش نمونه گیری
طرح پژوهش
ابزار مورد استفاده پژوهش
پرسشنامه هراس اجتماعی
پرسشنامه مهارتهای ارتباطی
پرشسنامه نگرش های ناکارآمد (DAS)
روش آماری پژوهش
فصل چهارم – یافته های تحقیق
یافته های تحقیق
مقدمه
آمار توصیفی
بررسی حجم نمونه به تفکیک سن
بررسی حجم نمونه به تفکیک جنسیت
بررسی حجم نمونه به تفکیک تأهل
بررسی حجم نمونه به تفکیک میزان تحصیلات
بررسی حجم نمونه به تفکیک رشته تحصیلی
آمار استنباطی
فصل پنجم – بحث و نتیجه گیری
بحث و نتیجه گیری
مقدمه
محدودیت ها
پیشنهادات
منابع
ضمائم
پرسشنامه

فهرست جداول:
توزیع پاسخگویان به تفکیک سن
توزیع پاسخگویان به تفکیک جنسیت
توزیع پاسخگویان به تفکیک تأهل
توزیع پاسخگویان به تفکیک میزان تحصیلات
توزیع پاسخگویان به تفکیک نوع رشته تحصیلی
نتایج آزمون همبستگی پیرسون جهت بررسی رابطه بین مهارت های ارتباطی با اضطراب اجتماعی
نتایج آزمون همبستگی پیرسون جهت بررسی رابطه بین نگرش های ناکارآمد با اضطراب اجتماعی
میانگین و انحراف استاندارد اضطراب اجتماعی در دو گروه مذکر و مونث
نتایج آزمون جهت مقایسه اضطراب اجتماعی در دو گروه مذکر و مونث
نتایج آزمون جهت مقایسه اضطراب اجتماعی در دو گروه مجرد و متاهل
میانگین و انحراف استاندارد مهارت های ارتباطی در دو گروه مذکر و مونث
نتایج آزمون جهت مقایسه مهارت های ارتباطی در دو گروه مذکر و مونث

چکیده:
پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه نگرش های ناکارآمد و مهارت های ارتباطی با اضطراب اجتماعی در دانشجویان دختر و پسر دانشگاه پیام نور آران و بیدگل در سال تحصیلی 92-91 صورت گرفت.
نمونه تحقیق شامل 151 دانشجوی دانشگاه پیام نور آران و بیدگل (93 دختر و58 پسر) بود که به روش نمونه گیری تصادفی ساده از بین دانشجویان حاضر در محوطه و کلاس ها انتخاب گردید. ابزار های پژوهش عبارتند از: پرسشنامه هراس اجتماعی کانور و همکاران (SPIN) و پرسشنامه نگرش های ناکارآمد بک و وایزمن (DAS) و پرسشنامه مهارت های ارتباطی کوئین دام استفاده گردید. ابزارهای مورد استفاده از اعتبار و پایایی قابل قبولی برخوردار بودند. تحقیق حاضر از نوع همبستگی بود.
نتایج به دست آمده نشان داد که بین مهارت های ارتباطی با میزان اضطراب اجتماعی رابطه ای وجود ندارد ولی بین نگرش های ناکارآمد با میزان اضطراب اجتماعی رابطه معنی داری وجود داشت (P<0/001). همچنین، نتایج نشان داد که اضطراب اجتماعی بین گروه های مجرد و متاهل، دختر و پسر تفاوت معنادار نداشت. بین میانگین دو گروه دختر و پسر در مهارت های ارتباطی نیز تفاوتی مشاهده نشد. مقدمه: یکی از شایع ترین مشکلات بالینی در جوانان و نوجوانان، اختلال های اضطرابی هستند که با اضطراب کودکی پیوند خورده اند. اضطراب اجتماعی نتیجه ای است از احتمال یا وقوع نوعی ارزیابی شخصی در موقعیت های مختلف اجتماعی. به دیگر سخن، فردی که دچار اضطراب اجتماعی است هیچ گونه تمایلی به آغاز ارتباط با دیگران ندارد و با احساسی از ترس و پایداری غیر معقول، از هر موقعیتی که ممکن است در معرض داوری دیگران قرار گیرد، اجتناب می ورزد. یکی از ویژگی های افراد مضطرب، نگرانی آن ها درباره اشتباهات خویش است و حتی وقتی به گونه ای مناسب عمل می کنند عملکرد خودرا نا مناسب ارزیابی میکنند. برداشت یا تصور شخص از موقعیت های اجتماعی که احتمال دارد شخصیت او مورد سنجش و ارزیابی قرار گیرد میتواند واقعی یا خیالی باشد. در واقع شخصی که به شدت دچار اضطراب اجتماعی است، تصور میکند در هر موقعیت یا شرایط اجتماعی فرد یا افرادی به محض مواجه شدن با او رفتار و شخصیتش را مورد نقادی و ارزیابی خواهند داد و یا ممکن است طوری رفتار کند که مورد تحقیر دیگران واقع شود و در فشار و مخمصه قرار گیرد.






ادامه ي مطلب
امتیاز :


طبقه بندی: ،
ارتباط, اضطراب, اضطراب اجتماعی, انسان گرایی, جنسیت, دانلود, روانشناسی, زیست شناختی, شناخت گرایی, شیو,

تاريخ : 21 بهمن 1394 | <-PostTime-> | نویسنده : ketabpich | بازدید : <-PostHit->

تعداد صفحات:46
نوع فایل:word
فهرست مطالب:
مقدمه
مبحث اول
تعاریف لغوی اصطلاحات
مبحث دوم
اجرای احکام مدنی
احکامی که به صراحت فروش اموال از طریق مزایده را بیان میکند.
دستور فروش در اجرای قانون شهرداری
دستور فروش برای اموال ضایع شدنی
اجرا حکمی که محکوم به آن پرداخت وجه از ناحیه محکوم علیه است.
اصول حاکم بر اقدامات مدیر دفتر و دادورز و مامورین اجرا جهت اجرا تا قبل از فروش
نحوه فروش اموال منقول
محل فروش
زمان فروش
موعد فروش
آگهی فروش
دعوت از طرفین
اخطار به محکوم له جهت حضور
اخطار به محکوم علیه جهت حضور
اخطار به ثالث که جهت اجرای حکم مال به اجرا معرفی کرده
جلسه فروش
حضار اجباری در جلسه فروش
حضار اختیاری
نحوه تنظیم صورتجلسه مزایده
موارد رد
مبلغ فروش
مبلغ کارشناسی یا ارزیاب
مبلغ توافق
قیمت مزایده
نحوه پرداخت
پرداخت نقدی
پرداخت به وعده
فروش قسمتی از مال توقیف شده
اتمام عملیات مزایده در اموال منقول
موارد به اعتباری مزایده
مبحث دوم
فروش اموال غیر منقول
مندرجات آگهی فروش غیر منقول
اتمام عملیات مزایده در اموال غیر منقول
مبحث سوم
تخلفات دادورز
تخلفات اداری مشمول رسیدگی در هیات تخلفات اداری دادگستری
تخلفات مشمول رسیدگی در دادگاه صادر کننده اجرائیه
مبحث چهارم
اجرای اسناد رسمی
مراجع صدور اجراییه و موارد آن
گفتار دوم
بازداشت اموال منقول
گفتار سوم
بازداشت اموال غیرمنقول
گفتار چهارم
حراج
آگهی فروش
مکان حراج
دعوت از طرفین
زمان حراج
مبلغ حراج
موارد رد شرکت در حراج
جلسه حراج
موارد بی اعتباری حراج
موارد توقیف عملیات حراج (ماده 182)
مبحث سوم
معاملات دولتی
تعریف مناقصه
مناقصه
طبقه‌بندی معاملات
طبقه‌بندی انواع مناقصات
اعضا کمیسیون مناقصه
ضمانت‌نامه برای مناقصه
انعقاد قرارداد
تجدید و لغو مناقصات
گفتار دوم
مزایده
استثنائات وارده در انجام مزایده
اجرای مقررات مربوط به مناقصه در مزایده
فروش اموال منقول
فروش اموال منقول و غیرمنقول طرح‌های عمرانی
فروش اموال غیرمنقول دولتی
نحوه انجام حراج در مزایده معاملات دولتی
بورس
ارکان بورس
نحوه سرمایه‌گذاری در بورس
منابع و ماخذ

مقدمه:
انسانها به جهت خلقت دو بعدی خود خواسته‌های متفاوتی دارند. در بعد جسمانی انسان دارای خواسته‌های مادی است. این علاقه‌های انسان با توجه به بعد اجتماعی بودن او موجب گردیده تا در گروه‌های مختلف به زندگی اجتماعی ادامه دهد. نظام‌های اجتماعی مختلفی به وجود آمده و اهداف مختلفی دارند. همه این تشکیلات هدایت انسان است و به نوعی انسان تنها خلق شده تا در اجتماع زندگی کند و از اجتماع برای اهداف فردی و تحقق آن اهداف سود ببرد.
اصول اولیه بشر به انسان وفا به عهد آموخته است و این اصل جز نهاد اوست، اما با وصف این اصل و ریشه‌ها تاریخی آن و طرح تصویب قوانین بین‌المللی و داخلی باز هم انسان در اجرای عهد خود وفادار نمی ماند، زیرا تابعیت از احساسات مادی به اصول عقلی و اخلاقی او غلبه میکند و او را انجام تعهد باز میدارد.
مسئولیت انسان یا در قالب قرار داده است یا خارج از قرارداد (ضمان قهری) که در هر یک از موارد فوق چنانچه متعهد نتواند به تعهد خویش عمل کند.
در صورتیکه طرفین در هنگام عقد سند رسمی تنظیم کرده باشند، کسی که تعهد به نفع اوست، میتواند از طریق اجرای ثبت مبادرت به اخذ حقوق خود نماید و چنانچه سند تنظیمی عادی باشد، در صورتیکه قانون اجازه اخذ حقوق متعهد له سند عادی را از طریق اجرای ثبت بر حسب قانون خاص داده باشد، متعهد له میتواند از طریق اجرای ثبت اقدام کند، والا می بایستی جهت مطالبه حقوق به مراجع قضایی مراجعه کند.
با صدور اجراییه از اجرای ثبت یا اجرای احکام محاکم قضایی، چنانچه محکوم علیه مفاد اجراییه را اجرا نکند و در این صورت یا خودش مال معرفی میکند تا از آن محکوم به اخذ شود یا با اعلام محکوم له مال او توقیف شود. با توقیف مال چنانچه اقدامی جهت ادامه عملیات اجرایی بشود، فروش است. فروش مطابق قانون بایستی از طریق مزایده یا حراج به عمل آید.
در این مقاله در خصوص مزایده در قانون اجرای احکام مدنی و حراج در آیین‌نامه اجرای مفاد اسناد رسمی لازم‌الاجرا و طرز رسیدگی به شکایات از عملیات اجرایی و نحوه اقدام توسط مراجع اجرایی آن بحث و سپس شرحی مختصر از قانون برگزاری مناقصات و همچنین مزایده اموال دولتی و چگونگی انجام معاملات در بورس به لحاظ تشابه و ارتباط خواهیم داد.






ادامه ي مطلب
امتیاز :


طبقه بندی: ،
آگهی فروش, احكام مدنی, ارزياب, اسناد رسمی, اموال غيرمنقول, اموال منقول, بازداشت, بورس, تخلفات اداری,,

تاريخ : 21 بهمن 1394 | <-PostTime-> | نویسنده : ketabpich | بازدید : <-PostHit->

تعداد صفحات:57
نوع فایل:word
فهرست مطالب:
چکیده تحقیق
فصل اول – طرح کلی تحقیق
مقدمه
بیان مسئله
ضرورت و اهداف تحقیق
اهداف کلی تحقیق
اهداف جزئی تحقیق
فرضیات تحقیق
تعریف عملیاتی واژه های تحقیق
بدخطی
دانش آموزان
ابتدایی
فصل دوم – ادبیات تحقیق
ادبیات نظری تحقیق
تاریخچه خط
تاریخچه خط در ایران
اهمیت نگارش
مراحل نگارش
عوامل موثر در نگارش
انواع بد خطی
اهمیت خوشنویسی در دوره ابتدایی
عوامل موثر در کم رنگ کردن هنر خوشنویسی در مدارس
آموزش و پرورش
مدرسه
خانواده
علل بدخطی دانش آموزان در دوره ابتدایی
بررسی ریشه بد خطی
تناقص در رسم الخط های موجود پایه اول ابتدایی
بدخطی و خوش خطی در دانش آموزان
مفهوم ادراک جنبشی و نقش آن در نوشتن
مهارت حرکتی ظریف
هماهنگی چشم و دست
حافظه دیداری
ادبیات پژوهشی تحقیق
فصل سوم – روش شناسی تحقیق
روش تحقیق
جامعه تحقیق
روش نمونه گیری
ابزار جمع آوری اطلاعات
مراحل جمع آوری اطلاعات
تجزیه و تحلیل داده های تحقیق (روش های آماری)
فصل چهارم – تجزیه و تحلیل
تجزیه و تحلیل داده ها
سوال شماره 1
تجزیه و تحلیل سوال 1 مربوط به فرضیه شماره 1
سوال شماره 2
تجزیه و تحلیل سوال 2 مربوط به فرضیه شماره 1
سوال شماره 3
تجزیه و تحلیل سوال 3 مربوط به فرضیه شماره 1
سوال شماره 4
تجزیه و تحلیل سوال 4 مربوط به فرضیه شماره 1
سوال شماره 5
تجزیه و تحلیل سوال 5 مربوط به فرضیه شماره 1
سوال شماره 6
تجزیه و تحلیل سوال 6 مربوط به فرضیه شماره 2
سوال شماره 7
تجزیه و تحلیل سوال 7 مربوط به فرضیه شماره 2
سوال شماره 8
تجزیه و تحلیل سوال 8 مربوط به فرضیه شماره 2
سوال شماره 9
تجزیه و تحلیل سوال 9 مربوط به فرضیه شماره 3
سوال شماره 10
تجزیه و تحلیل سوال 10 مربوط به فرضیه شماره 3
سوال شماره 11
تجزیه و تحلیل سوال 11 مربوط به فرضیه شماره 4
سوال شماره 12
تجزیه و تحلیل سوال 12مربوط به فرضیه شماره 4
فصل پنجم – بحث و نتیجه گیری
پیشنهادات
فصل ششم – ضمائم تحقیق
پرسشنامه
منابع و مأخذ

چکیده تحقیق:
با توجه به اهمیت مسئله ارتباط در جهان و همچنین خط و نوشتن بعنوان یکی از عوامل موثر در جهان کنونی میبایست سعی فراوان صورت گیرد تا افراد با سواد با خطی خوش افکار خود را به دیگران منتقل کنند و خوشنویسی و درست نویسی را هم بعنوان یک علم و هم بعنوان یک هنر فرا گیرند. لذا میبایست با بررسی علل و عوامل بد خطی دانش آموزان تلاش برای رفع آن از طرف افراد متخصص صورت میگیرد.
بنابراین در این تحقیق سعی شده است که عوامل موثر بر خط دانش آموزان بررسی شود.
فرضیه های تحقیق:
1) عدم آمادگی دانش آموزان در زمینه های جسمی، روحی و آموزشی موجب بدخطی دانش آموزان میشود.
2) نامناسب بودن روش و وسائل کار موجب بد خطی دانش آموزان میشود.
3) بدخطی دانش آموزان مربوط به تکالیف بیش از حد توسط معلم و یا بی توجهی خانواده ها می باشد.
4) بد خطی دانش آموزان تاثیر منفی در کیفیت دروس مخصوصاً درس دیکته دارد.
ادبیات تحقیق در فصل دوم مورد مسئله بدخطی و اهمیت خوشنویسی و اهمیت خوشنویسی صحبت می کند.
فصل سوم روش تحقیق است. روش این تحقیق زمینه یابی است. جامعه تحقیق ما 116 نفر از معلمان خانم مقطع ابتدایی شهر اردکان میباشد که از این تعداد 90 نفر به صورت تصادفی و براساس جدول مورگان انتخاب شده اند. ابزار جمع آوری اطلاعات پرسشنامه ای است که شامل دوازده سؤال و هر سؤال دارای چهار گزینه خیلی زیاد، زیاد، کم و خیلی کم است. پرسشنامه علل و عوامل بدخطی را از نظر معلمان مقطع ابتدایی را مورد سنجش قرار میدهد.
در مورد جمع آوری اطلاعات باید گفت که پرسشنامه تهیه شده در اختیار معلمان قرار گرفت. معلمان به تمامی سوالات پاسخ دادند. فراوانی و درصد هر سوال با استفاده از روش آماری مشخص و روی نمودار ستونی نمایش داده شد.
در این تحقیق از روش آماری توصیفی برای تجزیه و تحلیل داده ها استفاده شده است.
فصل چهارم در مورد تجزیه و تحلیل داده های تحقیق است. در این تحقیق با استفاده از پرسشنامه و اجرای آن بر روی نمونه تصادفی و نتایج اجرایی این پرسشنامه با رسم نمودار ستونی، میزان و درصد پاسخ به هر سوال را نمایش داده شده و آنگاه به تحلیل جداگانه هر سوال پرداخته شده است. لازم به ذکر است که در قسمت نمودار، فراوانی هر سوال را به صورت درصد در قسمت محور عمودی و نمودار گزینه های مربوط به هر سوال در محور افقی نمایش داده شده است.
فصل پنجم بحث و نتیجه گیری در مورد داده های تحقیق است. با توجه به تجزیه و تحلیل داده ها در مورد سوالات اطلاعات زیر بدست آمده است:
در رابطه با سوال شماره 1 مربوط به فرضیه شماره 1 چنین نتیجه گیری می شود که 67% از معلمان نسبت به این سوال نظر موافق دارند بنابراین عدم آمادگی جسمی دانش آموزان در بد خطی آنان اثر دارد.
در مورد سوال 2 مربوط به فرضیه شماره 1 چنین نتیجه گیری می شود که 75% از معلمان به این سوال نظر موافق دارند بنابراین عدم آمادگی روحی و خواست درونی دانش آموزان در بد خطی آنان اثر گذار است.
در مورد سوال 3 مربوطه به فرضیه 1 چنین نتیجه گیری می شود که 73% از معلمان نسبت به این سوال نظر موافق دارند بنابراین عدم آموزش کافی به دانش آموزان در بد خطیشان اثر گذار است.
در رابطه با سوال شماره 4 مربوط به فرضیه شماره 1 می توان چنین نتیجه گیری کرد که 87% از معلمان نسبت به این سوال نظر موافق دارند بنابراین آموزش خط در کلاس اول در میزان خوش خطی دانش آموزان اثر دارد.
در رابطه با سوال 5 مربوط به فرضیه شماره 1 می توان چنین نتیجه گیری کرد که 60% از معلمان نسبت به این سوال موافق هستند بنابراین شرکت دانش آموزان در کلاس آمادگی در خوش خطی اثر دارد.
در رابطه با سوال 6 مربوط به فرضیه شماره 2 چنین نتیجه گیری می شود که 65% از معلمان نسبت به این سوال نظر موافق دارند بنابراین کیفیت وسایل نوشتاری در خوش خطی تأثیر دارد.
در رابطه با سوال 7 از فرضیه شماره 2 چنین نتیجه گیری می شود که 94% از معلمان نسبت به این سوال نظر موافق دارند بنابراین استفاده از روش های مناسب برای آموزش خوشنویسی بر خط دانش آموزان تأثیر دارد.
در رابطه با سوال 8 مربوط به فرضیه شماره 2 چنین نتیجه گیری می شود که 86% از معلمان نسبت به این سوال نظر موافق دارند بنابراین استفاده از معلمین هنر در دوره ابتدایی در خوش خطی دانش آموزان اثر دارد.
در رابطه با سوال 9 از فرضیه شماره 3 چنین نتیجه گیری می شود که 74% از معلمان نسبت به این سوال موافق هستند بنابراین تکالیف بیش از حد و عدم بررسی آن توسط معلم در بد خطی دانش آموزان اثر دارد.
در رابطه با سوال شماره 10 مربوط به فرضیه شماره 3 چنین نتیجه گیری می شود که 78% از معلمان نسبت به این سوال نظر موافق دارند بنابراین بی توجهی خانواده ها به هنگام نوشتن تکالیف و عدم راهنمایی دانش آموزان در بد خطی آنان اثر دارد.
در رابطه با سوال شماره 11 مربوط به فرضیه شماره 4 چنین نتیجه گیری می شود که 62% از معلمان نسبت به این سوال نظر موافق دارند بنابراین بد خطی دانش آموزان در دروسشان مخصوصاً درس دیکته اثر دارد.
در رابطه با سوال شماره 12 مربوط به فرضیه شماره 4 می توان چنین نتیجه گیری کرد که 39% از معلمان نسبت به این سوال موافق هستند بنابراین بد خطی دانش آموزان در معدلشان اثر گذار است.
فصل ششم ضمائم است. ضمائم شامل پرسشنامه و فهرست منابع و مأخذ است.






ادامه ي مطلب
امتیاز :


طبقه بندی: ،
آموزش و پرورش, آموزشی, بد خطی, تاریخچه خط, تحقیق, تکالیف, جسمی, حافظه دیداری, خانواده, خوش خطی, دانش,

تاريخ : 21 بهمن 1394 | <-PostTime-> | نویسنده : ketabpich | بازدید : <-PostHit->

تعداد صفحات:70
نوع فایل:word
فهرست مطالب:
فصل اول – پیشگفتار
مقدمه
محدودیتهای انتقال توان در سیستم های قدرت
عبور توان در مسیرهای ناخواسته
ظرفیت توان خطوط انتقال
مشخصه باپذیری خطوط انتقال
محدودیت حرارتی
محدودیت افت ولتاژ
محدودیت پایداری
راه حل‌ها
کاهش امپدانس خط با نصب خازن سری
بهبود پرفیل ولتاژ در وسط خط
کنترل توان با تغییر زاویه قدرت
راه حل‌های کلاسیک
بانکهای خازنی سری با کلیدهای مکانیکی
بانکهای خازنی وراکتوری موازی قابل کنترل با کلیدهای مکانیکی
جابجاگر فاز
فصل دوم – آشنایی اجمالی با ادوات FACTS
مقدمه
انواع اصلی کنترل کننده های FACTS
کنترل کننده‌های سری
جبران ساز سنکرون استاتیکی به صورت سری (SSSC)
کنترل کننده‌های انتقال توان میان خط (IPFC)
خازن سری با کنترل تریستوری (TCSC)
خازن سری قابل کلیدزنی با تریستور (TSSSC)
خازن سری قابل کلید زنی با تریستور (TSSC)
راکتور سری قابل کلید زنی با تریستور (TSSR)
راکتور با کنترل تریستوری (TCSR)
کنترل کننده‌های موازی
جبران کننده سنکرون استاتیکی (STATCOM)
مولد سنکرون استاتیکی (SSG)
جبران ساز توان راکتیو استاتیکی (SVC)
راکتور قابل کنترل با تریستور (TCR)
راکتور قابل کلیدزنی با تریستور (TSR)
خازن قابل کلیدزنی با تریستور (TSC)
مولد یا جذب کننده توان راکتیو (SVG)
سیستم توان راکتیو استاتیکی (SVS)
ترمز مقاومتی با کنترل تریستوری (TCBR)
کنترل کننده ترکیبی سری – موازی
کنترل کننده یکپارچه انتقال توان (UPFC)
محدود کننده ولتاژ با کنترل تریستوری (TCVL)
تنظیم کننده ولتاژ با کنترل تریتسوری (TCVR)
جبران‌سازهای استاتیکی توان راکتیو SVC و STATCOM
مقایسه میان SVC و STATCOM
خازن سری کنترل شده با تریستور GTO (GCSC)
خازن سری سوئیچ شده با تریستور (TSSC)
خازن سری کنترل شده با تریستور (TCSC)
فصل سوم – بررسی انواع کاربردی ادوات FACTS
مقدمه
منبع ولتاژ سنکرون بر پایه سوئیچینگ مبدل
کنترل کننده توان عبوری بین خطی (IPFC)
جبرانگر سنکرون استاتیکی سری (SSSC)
جبرانگر سنکرون استاتیکی (STATCOM)
آشنایی با UPFC
تاثیر UPFC بر منحنی بارپذیری
معرفی UPFC
آشنایی با SMES
نحوه کار سیستم SMES
مقایسه SMES با دیگر ذخیره کننده های انرژی
آشنایی با UPQC
ساختار و وظایف UPQC
آشنایی با HVDCLIGHT
مزایای سیستم HVDCLIGHT
کاربرد سیستم HVDCLIGHT
عیب سیستم HVDCLIGHT
بررسی اضافه ولتاژهای داخلی در خطوط انتقال قدرت HVDC
مقایسه SCC و TCR از دیدگاه هارمونیک های تزریقی به شبکه توزیع
SVC
مبدلهای منبع ولتاژ VSC
فصل چهارم – نتیجه گیری
منابع

فهرست اشکال:
سیستم مورد مطالعه برای مساله توان در حلقه
مدل ساده شده شبکه برای مطالعه مشخصه بارپذیری
فاصله مجاز خط انتقال از زمین و تاثیر دمای هادی در انبساط طول
تغییرات ولتاژ وسط خط انتقال سیستم برای توان های انتقالی متفاوت
مشخصه توان – زاویه ی سیستم مورد مطالعه و مساله پایداری
مشخصه بارپذیری خطوط انتقال
خازن سری کنترل شده با کلید های مکانیکی
بانکهای خازنی و راکتوری با کلیدهای مکانیکی
ترانسفورماتورهای تغییر دهنده فاز یا تپ چنجرهای مکانیکی
مبدل 6 پالسه ابتدای
موج های ولتاژ خروجی
ساختار کلی مبدل چند پالسه
شکل موج های خروجی با 48 پالس (n=8)
یک IPFC ابتدایی که از دو SSSC متصل به هم تشکیل شده است
دیاگرام فازوری و منحنی بر حسب P
IPFC چندین خط شامل n عدد SSSC و یک لینک DC مشترک
شمای کلیIPFC که از n عددSSSC و یک STATCOM تشکیل شده است
جبران رایج خط توسط خازن سری عادی
منبع ولتاژ سنکرون به کار رفته بعنوان جبرانگر سنکرون استاتیکی سری
نمودار P برحسب δ به صورت تابعی از ولتاژ جبران سازی Vq
مشخصه V-I متعلق به STATCOM
افزایش توان قابل انتقال با به کارگیری STATCOM در نقطه میانی خط
بهبود پایداری گذرا با استفاده از STATCOM در نقطه میانی
استفاده از SVC با همان ظرفیت در نقطه میانی

مقدمه:
این نوشتار عهده دار معرفی ادوات جدید سیستمهای مدرن انتقال انرژی میباشد که تحول زیادی را در بهره‌برداری و کنترل سیستم های قدرت ایجاد خواهد کرد.
با رشد روز افزون مصرف، سیستم های انتقال انرژی با بحران محدودیت انتقال توان مواجه هستند. این محدودیت ها عملاً به خاطر حفظ پایداری و تامین سطح مجاز ولتاژ به وجود می‌آیند. بنابراین ظرفیت بهره‌برداری عملی خطوط انتقال بسیار کمتر از ظرفیت واقعی خطوط که همان حد حرارتی آن هاست، میباشد. این امر موجب عدم بهره برداری بهینه از سیستم‌های انتقال انرژی خواهد شد. یکی از راه های افزایش ظرفیت انتقال توان‌،‌ احداث خطوط جدید است که این امر هم چندان ساده نیست و مشکلات فراوانی را به همراه دارد.
با پیشرفت صنعت نیمه هادی ها و استفاده آن ها در سیستم قدرت، مفهوم سیستم های انتقال انرژی انعطاف‌ پذیر(FACTS) مطرح شد که بدون احداث خطوط جدید بتوان از ظرفیت واقعی سیستم انتقال استفاده کرد.
پیشرفت اخیر صنعت الکترونیک در طراحی کلیدهای نیمه هادی با قابلیت خاموش شدن و استفاده از آن در مبدل های منبع ولتاژ در سطح توان و ولتاژ سیستم قدرت علاوه بر معرفی ادوات جدیدتر، تحولی در مفهوم FACTS به وجود آورد و سیستم های انتقال انرژی را بسیار کارآمدتر و موثرتر خواهد کرد.
برای درک بهتر و شناساندن مشخصات برجسته این ادوات در قدم اول لازم است مشکلات موجود سیستم های انتقال انرژی شناسائی شوند. آن گاه راه حل های کلاسیک برای رفع آن ها بیان میشوند. مبدل‌های منبع ولتاژ، که ساختار کلیه ادوات جدید FACTS بر آن استوار است در بخش بعدی مورد بحث قرار میگردد و در خاتمه نسل جدید ادوات FACTS معرفی میشوند.






ادامه ي مطلب
امتیاز :


طبقه بندی: ،
استاتيك, افت ولتاژ, امپدانس, انتقال توان, انرژی, بارپذيری, تجهيزات, ترمز, تريستور, جابجاگر فاز, خازن,

تاريخ : 21 بهمن 1394 | <-PostTime-> | نویسنده : ketabpich | بازدید : <-PostHit->

تعداد صفحات:82
نوع فایل:word
فهرست مطالب:
پیش گفتار
فصل اول – مواد اولیه تولید لواشک و آلوچه فرآوری شده
میوه ها
طبقه بندی میوه ها
میوه های آلویی
میوه های توتی یا انگوری
میوه های سیبی
سیب
گلابی ها
میوه های آلویی
گیلاس ها
هلو ها
شاه توت ها، تمشک ها و توت فرنگی ها
میوه های توتی و انگوری
میوه های خانواده مرکبات
میوه های توتی دیگر
ترکیب شیمیایی میوه ها
پکتین
نشاسته
آب
اسید های آلی
شیرین کننده های طبیعی
نمک طعام
تمر هندی
قره قروت
فصل دوم – اصول آماده سازی و فرآورش لواشک و آلوچه فرآوری شده
اصول آماده سازی
شستشو
جدا سازی
تجهیزات خرد کردن
اصول فرآورش لواشک و آلوچه فرآوری شده
فصل سوم – فرآیند تولید لواشک و آلوچه فرآوری شده
لواشک
آلوچه (گوجه درختی)
ویژگی های لواشک و آلوچه فرآوری شده
فرآیند تولید لواشک
فرآیند تولید آلوچه فرآوری شده
فساد لواشک و آلوچه فرآوری شده
فصل چهارم – آزمون لواشک و آلوچه فرآوری شده
نمونه برداری
آزمون عوامل ناپذیرفتنی
آزمون رنگ
آزمون بو و طعم
آزمون ضخامت لواشک
آزمون های شیمیایی
آزمون های میکروبی
فصل پنجم – کلیات در راستای شناسایی محصول
تعریف
ویژگی ها
ویژگی های فیزیکی
ویژگی های شیمیایی
مواد افزودنی
هزینه نیروی انسانی مورد نیاز
مدیریت
کارکنان خط تولید
مساحت سالن تولید
مساحت آزمایشگاه و بخش کنترل کیفی طراحی و مهندسی و برنامه ریزی تولید
مساحت تعمیرگاه و تاسیسات
مساحت ساختمان های اداری، رفاهی خدماتی
مخزن خیساندن
شستشو
خرد کن
دیگ پخت
صافی
تغلیظ کننده
خشک کن
دستگاه نورد و برش
بسته بندی
کنترل کیفیت حین تولید
کنترل کیفیت محصول
منابع مورد استفاده

فهرست جداول:
ویژگی های فیزیکی و شیمیایی پکتین
ویژگی های شکر سفید
ترکیبات قره قروت در یک صد گرم قسمت خوراکی

پیش گفتار:
لواشک و آلوچه فرآورده هایی هستند که از گوشت برخی انواع میوه پس از عملیاتهای جداسازی، شستشو، پخت و … و افزودن مواد اختیاری مجاز مانند نمک، شکر و اسیدهای آلی تولید میگردند. این محصولات غالبا از میوه های درجه 2 (که بازار پسندی کمتری دارند) و میوه های مازاد در مصرف بازار تهیه میشوند. لواشک و آلوچه فرآوری شده از دیرباز بعنوان تنقلات مصرفی خانوارهای ایرانی کاربرد داشته است. تولید این محصول علاوه بر جلوگیری از ضایعات میوه ها به دلیل ارزش غذایی بالا به ویژه از نظر میزان مواد معدنی و ویتامین، قابلیت نگهداری طولانی مدت و طعم مطلوب همواره مورد توجه بوده است. این فرآورده ها به عنوان چاشنی نیز در مواد غذایی گوناگون استفاده می شوند.
امروزه ازدیاد محصولات کشاورزی و بالا رفتن فرهنگ جامعه در جهت مصرف فرآورده های غذایی بهداشتی سبب گردیده است که تولید محصولات مذکور از قالب سنتی به نیمه سنتی و صنعتی سوق یابد. به دلیل دسترسی آسان به مواد اولیه سهولت تهیه و هزینه سرمایه گذاری اولیه اندک، صنعت تولید لواشک و آلوچه فرآوری شده بهداشتی به سرعت گسترش یافته است.
ارائه محصولاتی با کیفیت مطلوب چندان ساده نمی باشد. از یک سو ماهیت محصولات تولیدی که جزء تنقلات سنتی کشورمان می باشند، زمینه مناسبی را برای صادرات این فرآورده ایجاد می نماید و از سوی دیگر قشر اصلی مصرف کنندگان داخلی این محصولات که کودکان می باشند لزوم توجه به کیفیت بهداشتی و مرغوبیت کالاهای مذکور را حائز اهمیت به سزایی می نماید. لذا انجام پژوهش توسط واحدهای تحقیق و توسعه کارخانجات مربوطه و نیز دانشکده های صنایع غذایی، کشاورزی و تغذیه کشور ضروری میباشد.






ادامه ي مطلب
امتیاز :


طبقه بندی: ،
آزمایشگاه, آلوچه فرآوری شده, آماده سازی, ارزش غذایی, اسید های آلی, انگور, برنامه ریزی تولید, بسته بن,

تاريخ : 21 بهمن 1394 | <-PostTime-> | نویسنده : ketabpich | بازدید : <-PostHit->

تعداد صفحات:139
نوع فایل:word
فهرست مطالب:
فصل اول : تاریخچه شرکت
تاریخچه
فصل دوم : ارزیابی بخش های مرتبط با رشته علمی
مقدمه
تصفیه خانه شرکت نوش
سالن پاکت ساز
سالن تولید
چاه
مخازن سختی گیر
قسمت کولینگ
قسمت وکیوم مرکزی
سختی گیر رزینی ( Softner)
سردخانه
تصفیه فاضلاب
فصل سوم : پرتقال و ویژگی آن نکتار میوه کیوی
پیشگفتار
ویژگی های میوه پرتقال
نوشابه های میوه کیوی
نکتار میوه کیوی
آبمیوه کیوی و روش تهیه آن در صنعت
تهیه کنسانتره از آبمیوه کیوی
محصولات تخمیری میوه کیوی
نوشابه های تخمیری
فرآورده های مهم میوه کیوی
میان پرده
فصل چهارم : طراحی، ساخت و ارزیابی خشک کن پاششی میوه
چکیده
مقدمه
مواد و روشها
داده های اولیه طراحی
مشخصات فرآیند
نتایج حاصل از آزمایشات اولیه به شرح زیر آمده است
مشخصات کلی طراحی خشک کن
طراحی اجزای خشک کن
طراحی محفظه خشک کن
گرمکن
انتخاب فن
انتخاب اتمایزر
طراحی سیستم کنترلی
ساخت خشک کن پاششی
ارزیابی خشک کن
نتیجه گیری
فصل پنجم : تصفیه، رزین های مبادله کننده UF-HPLC اسیدیته
تصفیه‌ اولیه
آشغال گیری
تصفیه ثانویه
تصفیه نهایی
رزین‌های مبادله کننده‌ یونی
مبادله کننده‌های یونی موادی هستند که دارای دو بخش
رزین‌های نوع قوی و نوع ضعیف
خواص مبادله کننده
کروماتوکرافی یا عملکرد بالا (کروماتوکرافی یا فشار بالا، HPLC )
محتوا
عملکرد
تولید کنندگان کروماتوگرافی های HPLC
اولترافلیتراسیون (UF) Ultra filtration
(UF) چیست؟
اسیدتیه
تاثیر CO2 محلول در آب در تاسیسات صنعتی
روش اندازه‌گیری
فصل ششم : آزمون، آموخته ها و نتایج و پیشنهادات
ایمنی در آزمایشگاه
مقررات کار در آزمایشگاه
طبقه بندی مواد شیمیایی تجاری
آشنایی با برخی از ابزارهای مهم آزمایشگاهی
طرز استفاده واکنش گرها و محلول ها
نشانه گذاری و تمیز کردن لوازم آزمایشگاهی
محلول سازی
محلول سازی از جامدات
محلول سازی از مایع
تعیین PH یک محلول
اسیدیته کردن محلول
دستگاه بریکس سنج Brix
تعیین درجه سختی آب
آزمایش نمونه
محاسبه
آزمایش اسیدیته
روش محاسبه
آزمایش Brix
آزمایش اندیس فرمالین
شرح آزمایش
محاسبات
منابع خطا
ویتامین ث
نظریات و پیشنهادات
منابع

مقدمه:
علم شیمی به علت ارتباط نزدیکش با صنایع شیمیایی و مهندسی شیمی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. دانش شیمی به مرحله ای از رشد رسیده است که میتواند خواص ماده،‌ چگونگی تغییرات و شیوه تولید آن ها از هسته اتم گرفته،‌ تا کهکشان ها را بررسی کند. تبدیل مواد خام به فرآورده های شیمیایی با ارزش افزوده و با سود دهی زیاد، فرآیند شیمیایی نامیده میشود. فرآیندهای شیمیایی ممکن است یا به گونه مستقیم مورد استفاده قرار گیرد و یا این که مواد واسطه ای برای فرآورده های دیگر باشد. نیاز به مواد شیمیایی آلی و معدنی در مواد غذایی برای سلامتی بدن بر کسی پوشیده نیست. انسان برای رفع نیاز غذایی خود به کشاورزی و دامداری مشغول میباشد. یکی از این مواد غذایی مفید و با ارزش و پر طرفدار میوه و به ویژه آبمیوه میباشد که بعنوان مواد غذایی درجه اول از آن یاد میشود. پس مواد شیمیایی فراوانی که در صنعت آبمیوه مورد استفاده قرار میگیرد دلیلی محکم بر رابطه صنایع شیمیایی با صنایع آبمیوه میباشد. برخی از مواد شیمیایی نام آشنا در صنایع آبمیوه عبارتند از استون، کلروفرم، سود مایع،‌ اسید استیک اریو کروم بلاک تی،‌ نیترات منیزیم، اسید سولفوریک، نیترات نقره، ید،‌ کلسیم و غیره.






ادامه ي مطلب
امتیاز :


طبقه بندی: ،
آبميوه, آزمايشگاه, استون, اسيد استيک, اسيد سولفوريک, اسيدتيه, اسیدیته, اولترافليتراسيون, تاسيسات صنع,

<-BloTitle->
<-BloText->