خريد بک لينک
خريد سکه ساکر
خرید گیفت کارت
فلنج
سریعترین و بروزترین سایت دانلود کارآموزی و پروژه شبکه اجتماعی اشتراک گذاری تیکفا
<-BloTitle->
<-BloText->

تاريخ : 21 بهمن 1394 | <-PostTime-> | نویسنده : ketabpich | بازدید : <-PostHit->

تعداد صفحات:33
نوع فایل:word
فهرست مطالب:
چکیده
روش Scan
Modem Scan (War – Dialing )
مقابله در برابر حملات War – Dialing
پویش جهت یافتن توپولوژی شبکه (Maooing Scan)
مقابله جهت یافتن توپولوژی شبکه
شکل مربوط به توپولوژی شبکه
پویش جهت یافتن پورت های باز (Port Scan)
مقابله با پویش پورت های شبکه
پویش نقاط آسیب پذیر (Vulnerability Scan)
مقابله با پویش نقاط آسیب پذیر
Wireless Scan (War –Driving )
مقابله با War – Driving
روش Trojan of Backdoor
Trojan ها
شکل Trojan ها
Backdoor ها
Backdoor های پنهان شده درون Trojan ها
جدول Rootkit
تروجان در سطح برنامه های کاربردی
چگونه میتوان متوجه آلوده شدن سیستم به یک تروجان شد
روش های پیشگیری و مقابله با تروجان ها در سطح برنامه های کاربردی
Rootkit های معمولی
روش های پیشگیری و مقابله با Rootkit های معمولی
Rootkit‌ های سطح Kernel
روش های پیشگیری و مقابله با Rootkit های سطح هسته سیستم عامل
نتیجه گیری

چکیده:
در این گفتار به دو روش بسیار مرسوم نفوذ به شبکه میپردازیم ابتدا به بررسی روش نفوذ به شبکه از طریق روش Scan و سپس نفوذ به شبکه از طریق روشTrajanal backdoor میپردازیم.
روش Scan هر نفوذگری با استفاده از یکسری اطلاعات ابتدایی بدست آمده از شبکه هدف همچون شماره های تلفن، آدرس IP، مام های Damain شبکه و … می تواند شبکه را بمنظور یافتن شکافی قابل پویش مورد پویش (scan) قرار دهد.
و در روش Trojan or Backdoor نفوذ گران بجای اینکه زحمت حمله و شسکتن حریم امنیتی یک شبکه را به خود بدهند مستقیم تلاش میکنند سیستم یک کاربر ناآشنا با مسائل امنیتی را با استفاده از نرم افزارهای آلوده و مخربی چون Trojan‌و Backdoor ها آلوده نمایند. آن ها با استفاده از این حربه قادر خواهند بود بدون بر جای گذاشتن ردپایی مشخص از خود حملات بعدی را به راحتی از طریق ماشین قربانی سازماندهی و هدایت نمایند.






ادامه ي مطلب
امتیاز :


طبقه بندی: ،
آلوده شدن سيستم, امنیت, تروجان, توپولوژی شبكه, دانلود, شسكتن حريم امنيتی, نرم افزار, نفوذ به شبکه, پ,

تاريخ : 21 بهمن 1394 | <-PostTime-> | نویسنده : ketabpich | بازدید : <-PostHit->

تعداد صفحات:16
نوع فایل:word
فهرست مطالب:
آغاز زندگی و جوانی
والی گری و وزارت
دوره رضاشاه
ملی شدن نفت و نخست وزیری
کشمکش با دربار و مخالفان
کودتا علیه دولت مصدق
محاکمه و زندان و خانه نشینی
اعضای کمیسیون
منابع

آغاز زندگی و جوانی:
محمد مصدق در سال ۱۲۶۱ هجری شمسی در تهران، در یک خانواده اشرافی به دنیا آمد. پدرش میرزا هدایت‌ الله معروف به وزیر دفتر از بزرگ مردان دوره‌ ناصری و مادرش ملک تاج خانم (نجم السلطنه) فرزند عبدالمجید میرزا فرمان فرما و نوه عباس میرزا ولیعهد قاجار و نایب‌السلطنه ایران بود. هنگام مرگ میرزا هدایت‌الله در سال ۱۲۷۱ شمسی محمد ده ساله بود، و ناصرالدین شاه علاوه بر اعطای شغل و لقب میرزا هدایت‌الله به پسر ارشد او میرزا حسین خان، محمد را مصدق‌السلطنه نامید.
محمد خان مصدق‌السلطنه پس از تحصیلات مقدماتی در تبریز به تهران آمد، به مستوفی گری خراسان گمارده شد و با وجود سن کم در کار خود مسلط شد و توجه و علاقه عموم را جلب نمود. مصدق‌السلطنه در اولین انتخابات دوره مجلس مشروطیت به نمایندگی از طبقه اعیان و اشراف اصفهان انتخاب شد ولی اعتبارنامه او به‌ دلیل سن او که به سی سال تمام نرسیده بود رد شد. مصدق‌السلطنه در سال ۱۲۸۷ شمسی برای ادامه تحصیلات خود به فرانسه رفت و پس از خاتمه تحصیل در مدرسه علوم سیاسی پاریس به سویس رفت و به اخذ درجه دکترای حقوق نائل آمد.






ادامه ي مطلب
امتیاز :


طبقه بندی: ،
اعضای کميسيون, انتخابات, تاریخ, تحقیق, دانلود, دربار, دولت مصدق, دکترای حقوق, رضاشاه, زندان, صنعت نف,

تاريخ : 21 بهمن 1394 | <-PostTime-> | نویسنده : ketabpich | بازدید : <-PostHit->

تعداد صفحات:19
نوع فایل:word
فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
تعریف حزب
مولفه های حزب
ویژگی ها و اهداف حزب
کارکردها
فوایداحزاب
مضرات حزب
انواع حزب
عوامل داخلی
نقش فرهنگ سنتی، اعتقادات مذهبی و نهادهای وابسته به آن
نقش سواد و بینش توده ها در ناپایداری احزاب
نقش احزاب دستوری در ناپایداری احزاب
فقدان تجربه در مشارکت های سیاسی
نقش گروه های ذی نفوذ در ناپایداری احزاب
عوامل خارجی
نقش حاکمیت متمرکز امپریالیستی و ناپایداری احزاب
وابستگی ایدئولوژیکی – سیاسی مرامنامه ها و لیدرها
فقدان حکومت های ملی
عدم تقارن توسعه سیاسی با توسعه اقتصادی
نتیجه
منابع

چکیده:
پژوهش حاضر بمنظور بررسی نقش عوامل موثر بر ناپایداری احزاب در کشورهای جهان سوم انجام شد. اجرای این پژوهش به روش توصیفی صورت گرفت. نتایج پژوهش حاضر گویای آن است که عوامل داخلی و خارجی بر ناپایداری احزاب در کشورهای جهان سوم تاثیر دارند که بسته به نوع کشور و نوع حکومت مسلط در هر کشور هر یک از این عوامل از اولویت خاصی برخوردار هستند و نمیتوان به قطع یقین گفت که حتما یکی از عوامل دخیل بوده و از اولویت خاصی برخوردار است چون در بررسی صورت گرفته مشاهده گردیده که در بعضی کشورها یک عامل و در بعضی کشورها هر دو عامل داخلی و خارجی تواما دخیل بوده اند.

مقدمه:
طرح این سوال که علل ناپایداری احزاب سیاسی در کشورهای جهان سوم کدام است سوال خوب و قابل بحثی است و لذا میتوان به آن پاسخ های متعددی داد. در صورتیکه این پاسخ ها تنها معطوف به همان و در محدوده همان سوال باقی بماند. اما چون ممکن است پاسخ های فرعی و اصلی یا غیر اصلی داده شود لذا میتوان به نحو دیگری سوال مطرح کرد که اصولا در کشورهای جهان سوم دموکراسی وجود دارد یا خیر؟ اگر دموکراسی نبوده دلایل و عوامل اصلی آن چیست؟ چرا دموکراسی برقرار نمی ماند؟ و اگر در مقاطع و دوره هایی بصورت موقت دموکراسی وجود داشته به چه صورت و با کدام ابزار خود را نشان داده است.
آن چه که مسلم است هر گاه حکومت مرکزی در کشورهای جهان سوم ضعیف بوده اغشار و طبقات مختلف جامعه وارد صحنه شده و به اظهار نظر پرداخته اند و در چنین وضعی طبیعی است که احزاب و گروه ها نیز مجال فعالیت یافته اند. اما پس از آن که حکومت مرکزی تثبیت شده و قدرت یافته، زندگی پر سر و صدای سیاسی جای خود را به آرامش و سکوت داده در این حال احزاب و دست جات سیاسی از صحنه خارج شده اند.






ادامه ي مطلب
امتیاز :


طبقه بندی: ،
احزاب سیاسی, اعتقادات مذهبی, امپرياليست, ايدئولوژيک, توسعه اقتصادی, توسعه سياسی, حکومت, دانلود, دموک,

تعداد صفحات:35
نوع فایل:word
فهرست مطالب:
مقدمه
مبحث اول – حق ارتفاق نسبت به ملک غیر
مالکیت تبعی
مالکیت فضا و قرار زمین
تعریف حق ارتفاق
حق ارتفاق به وسیله عقد (قرار داد) برقرار میشود
تصرف در حق ارتفاق
اذن در استفاده از ارتفاق
تفاوت‏ هاى حق ارتفاق، با اذن
مواردی که از اذن نمی توان رجوع کرد
تکالیف مالک
تکالیف صاحب حق ارتفاق
حق ارتفاق در مورد انتقال ملک
تکالیف صاحب حق ارتفاق و حق ارتفاق در مورد تقسیم ملک
حق ارتفاق در مورد انتقال ملک
مبحث دوم – احکام و آثار املاک مجاور، ماهیت حقوق املاک مجاور
تصرفات مادی که هر یک از شرکا در ملک مشترک و مشاع می نماید بر دو نوع است
در صورتی که دیوار مشترک خراب شود
حق ارتفاق در مالکیات طبقات یک ساختمان
موارد مشترک در طبقات به شرح زیر می باشد
اختلافات بین مالکین
دیوار
پله
در مورد تعمیر سقف مشترک طبقات ماده 128 قانونی می گوید
مبحث سوم – ارتفاق در حریم املاک
حریم چاه
منابع و ماخذ

مقدمه:
بشر دارای زندگی اجتماعی است. لازمه زندگی اجتماعی مجاورت و مشارکت با سایرین است. لذا تدوین پاره‏ای از مفاهیم و رعایت بعضی قوانین از ضروریات زندگی اجتماعی می باشد. از جمله این مفاهیم می توان به حقوقی که اشخاص نسبت به املاک خود و سایرین دارند اشاره کرد. اهمیت رعایت حقوق همسایگان به قدری است که پیامبر اکرم (ص) می فرماید : للجار حق (همسایه حقی دارد) و در جایی دیگر می فرماید اذا اراد احدکم ان یبیع عقاره فلیعرضه علی جاره (وقتی کسی بخواهد خانه یا ملک خود را بفروشد باید نخست همسایه خویش پیشنهاد کند.)
در این مقال سعی شده تا آثار و احکام مربوط به ارتفاق،املاک مجاور، حرائم املاک، قوانین مربوط، ضررهای نامتعارف همسایگی و همچنین محدودکننده‌ های مالکیت مورد بحث و بررسی قرار گیرد.






ادامه ي مطلب
امتیاز :


طبقه بندی: ،
احكام‌, ارتفاق, املاک‌, انتقال ملک, حریم چاه, حقوق, دانلود, دیوار, زمين, ساختمان, قوانين, مالكيت, مل,

تاريخ : 21 بهمن 1394 | <-PostTime-> | نویسنده : ketabpich | بازدید : <-PostHit->

تعداد صفحات:62
نوع فایل:word
فهرست مطالب:
مقدمه 1
مقدمه 2
اعتبارات اسنادی
عملکرد اعتبارات اسنادی در تجارت بین‌الملل
ادامه اسناد
مرحله پرداخت قبول یا معامله اسناد
اعتبارنامه تجاری
اعتبار اسناد تضمینی
تفاوت اعتبارات اسنادی تجاری و تضمینی
انواع اعتبار اسناد تجاری
اعتبارات برگشت‌ ناپذیر
اعتبار اسنادی فرعی
اعتبار اسناد برای داخل
اعتبار قابل انتقال
اعتبار اسنادی متقابل
اعتبار اسنادی و اسناد تجاری
خصوصیات اسناد تجاری
ماهیت غیرقابل بازگشت حقوقی اعتبارات اسنادی
روابط حقوقی موجود در یک اعتبار اسنادی
مراحل گشایش اعتبار اسنادی در جمهوری اسلامی
ریسک های اعتبار اسنادی
تنظیم سند و گشایش اعتبار
ابلاغ به بانک کارگزار
واریز اسناد تسویه حساب
مغایرت‌های محصولی اسناد
مأخذ

مقدمه 1:
پیشرفت و توسعه جوامع صنعتی و تخصصی شدن تولید نیاز و انسان به استفاده از تکنولوژی و دستاوردهای تمدن از سوی دیگر عدم پیشرفت یکسان و هماهنگ جوامع بشری و نیاز جوامع اخیر به استفاده از نتایج علوم و فنون و مواد خام اولیه معدنی جهت کشورهای صنعتی، کشورهای را در جامعه بین الملل نیازمند یکدیگر میسازد و بیع تجارت بین الملل بعنوان ضرورت در رابطه بین الملل مطرح میگردد. اما از سوی دیگر پیشرفتهای سریع و رو به رشد انسان در زمینه های فنی و تکنولوژی تاثیرات بسیار عمیقی در روش و شیوه ها و اشکال این ضرورت ایجاد نموده، امروزه در زمان بسیار کوتاهی استفاده از دستگاه های ارتباطی مجهز میتوان از دور اضافه ترین نقطه دنیا جهت خرید کالای مشخصی از تاجر یا تولید کننده آن اقدام نمود. یکی از این پدیده های نسبتاً جدید که کمک فراوانی به امر تجارت، خصوصاً تجارت بین الملل نموده است اعتبارات اسنادی میباشد.
اعتبارات اسنادی در حال حاضر بعنوان یکی از مهم ترین و عمده‌ترین روش های پرداخت بازرگانی بین المللی به شمار میرود و فروشندگان و خریداران کالا یا خدمات در سراسر جهان با استفاده از این ابزار بعنوان یک وسیله پرداخت با ارزش و قابل انعطاف از تسهیلات و مزایای آن برخوردار میشوند. مبادله اسناد و پرداخت وجه توسط بانک ها بر اساس شرایط اعتبار عملاً ارتباط بین خریدار و فروشنده را دارد و نقاط مختلف جهان با شرایط جغرافیایی، سیاسی و فرهنگی و… مختلف با صرفه جویی مناسب در زمان و هزینه امکان پذیر نموده و نقش مهمی در توسعه پیشرفت مبادلات بازرگانی دارد.

مقدمه دو:
اصولاً یکی از مهم ترین مشکلات طرفین معامله در انعقاد یک قرارداد پرداخت اطمینان بخش است مثلاً فروشندگان در ارسال کالای خود قبل از دریافت وجه تردید میکنند در حالی که خریداران ترجیح میدهند پس از پرداخت وجه، نظارت و اختیار را بر کالا برقرار سازند. اما چون تطبیق پرداخت با تحویل، عملی در یک زمان به ندرت امکان پذیر است. بنابراین معمولاً سازشی مورد توافق قرار میگیرد و آن پرداخت برابر تحویل فرعی تحویل اسناد مالکیت یا نظارت و اختیار بر کالا است.
اهمیت موضوع پرداخت اطمینان بخش مخصوصاً هنگامی بیشتر نمایان میشود که معامله جنبه بین المللی پیدا میکند. به عنوان مثال معامله صادراتی، ناگزیر متضمن خطراتی برای صادر کننده و وارد کننده است این خطرات میتواند از کوتاهی یکی از طرفین قرارداد به وجود آید یا زاییده مسائل سیاسی اقتصادی کشورهای میباشند که به نحوی در معامله مذکور نقش دارند. به علاوه ارزیابی اعتبار و شهرت بازرگانی طرف دیگر قرارداد همواره آسان نیست. در نتیجه از طریق حساب آزاد یا به وسیله چک و یا حتی برات معمولاً قابل پرداخت نیست مگر این که طرفین با یکدیگر روابط تجاری طولانی داشته و وضعیت سیاسی و اقتصادی و حقوقی کشور وارد کننده با ثبات باشد.
برای حل مشکلات مذکور مکانیزمی بنام اعتبار اسنادی ایجاد گردیده که تضمین کننده پرداخت میباشد و در حال حاضر برای تطبیق منافع متعارض خریدار و فروشنده از مناسب ترین راه ها است.






ادامه ي مطلب
امتیاز :


طبقه بندی: ،
اسناد, اسناد تجاری, اعتبارات, اعتبارات اسنادی, اعتبارنامه, انعقاد قرارداد, بازرگانی, بانک كارگزار, ت,

تاريخ : 21 بهمن 1394 | <-PostTime-> | نویسنده : ketabpich | بازدید : <-PostHit->

تعداد صفحات:85
نوع فایل:word
فهرست مطالب:
تقدیر و تشکر
قدردانی
چکیده
فصل اول – کلیات تحقیق
مقدمه
بیان مساله
اهمیت تحقیق
اهداف تحقیق
فرضیه تحقیق
تعاریف عملیاتی
فصل دوم – پیشینه تحقیق
تاریخچه افسردگی
تعریف افسردگی
نشانه های افسردگی
شخصیت افسردگی
محیط های افسردگی زا
علل افسردگی
به چه دلیل احتمال ابتلا زنان به افسردگی بیشتر از مردان است
طبقه بندی افسردگی روانی
انواع افسردگی
انواع نظریه درباره افسردگی
آشنایی با داروهای ضد افسردگی
درمان افسردگی
فصل سوم – روش اجرای تحقیق
مقدمه
روش تحقیق
طرح تحقیق
جامعه آماری
نمونه و روش نمونه گیری
ابزار اندازه گیری
روش جمع آوری اطلاعات
روش های آماری
فصل چهارم – تجزیه و تحلیل آماری
مقدمه
آزمون فرضیه
جداول و نمودارها
فصل پنجم – خلاصه بحث و نتیجه گیری
ارائه یک خلاصه کوتاه از فصل های گذشته
بحث در زمینه یافته ها (اهمیت، تفسیر نتیجه گیری)
نتیجه
پیشنهاداتی برای مقابله با افسردگی
پیشنهادات تحقیق
محدودیت های تحقیق
منابع و ماخذ
ضمائم

فهرست جداول:
مقایسه میانگین انحراف استاندارد و t محاسبه شده
توزیع فرمانی میزان افسردگی افراد نمونه بر اساس شاغل بودن
توزیع فراوانی میزان افسردگی افراد نمونه بر اساس غیرشاغل بودن
توزیع فراوانی میزان افسردگی افراد نمونه بر اساس وضعیت شغلی

فهرست نمودارها:
درصد میزان افسردگی شاغلین
درصد میزان افسردگی غیرشاغلین
میزان افسردگی شاغلین و غیرشاغلین

چکیده:
افسردگی پاسخ طبیعی فرد به فشارهای زندگی است. در این اختلال فرد دارای حالات غمگینی گرفتگی و بی حوصلگی است خصوصیات اصلی حالات افسردگی کاهش عمیق میل به فعالیت های لذت بخش روزمره مثل معاشرت تفریح ورزش و تغذیه است افسردگی تنها برنامه ناهنجاری تلقی میشود که با واقعه ایجاد کننده آن متناسب نباشد.
امروزه متاسفانه بیماری افسردگی یکی از بیماری های رایج در میان اقشار مختلف مردم است. در بیماری افسردگی واکنش ها غیر طبیعی هستند یعنی انسان در برابر ناملایمات و شکست ها بیش از حد افسرده میشود.
علل ابتلا به این بیماری ارث، تغییرات شیمیایی، از دست دادن والدین در کودکی و حوادث ناخوشایند زندگی و بیماری های جسمی مختلف و استفاده از داروها میتواند باشد. مطالعات ثابت کرده است که اگر کسی در دوران رشد مصیبت و غم بزرگی مثل مرگ یکی از والدین یا فرد مهمی از خانواده دیده باشد نسبت به افسردگی حساسیت بیشتری دارد. افسردگی از شایع ترین مشکلات روانی افراد است به طوری که حدس زده می شود 75% افرادی که در موسسات درمانی بستری میشوند دچار افسردگی هستند.
میزان افسردگی در میان زنان افزایش چشمگیری پیدا کرده است به طوری که در برخی پژوهش های به عمل آمده افسردگی در زنان 3 الی 4 برابر بیشتر از مردان است در این میان زنان خانه دار بیشترین میزان افسردگی را به خود اختصاص داده اند.
مجموعه مورد بحث بررسی میزان افسردگی بین زنان شاغل در اداره آموزش و پرورش که 383 نفر از معلمین را در مقطع راهنمایی تشکیل میدهد و زنان غیرشاغل را در نظر میگیرد. فرضیه مورد پژوهش مربوط میشود به بررسی میزان افسردگی در بین این دو گروه بدان معنی که بین میزان افسردگی زنان شاغل و غیرشاغل تفاوت معنا داری وجود دارد. جامعه آماری این پژوهش را 383 نفر از معلمین زن در مقطع راهنمایی تشکیل میدهد و نمونه آماری متشکل از 60 نفر میباشد که به صورت تصادفی انتخاب شده اند ابزار جمع آوری اطلاعات استفاده از پرسشنامه افسردگی بک (BDI) میباشد و روش آماری مورد استفاده آمار توصیفی محاسبه تجزیه و تحلیل داده ها و آمار استنباطی جهت آزمون فرضیه و مشخص کردن ارتباط معنادار بین متغیرها میباشد و در نهایت نتایج بدست آمده در این پژوهش تفاوت معنا دار بین میزان افسردگی در دو گروه از زنان شاغل و غیرشاغل را نشان میدهد.






ادامه ي مطلب
امتیاز :


طبقه بندی: ،
اختلال, افسردگی, بيماری, تجزيه و تحليل, تحقیق, تغذيه, تفريح, دارو, دانلود, روانشناسی, زنان, شاغل, شخ,

تاريخ : 21 بهمن 1394 | <-PostTime-> | نویسنده : ketabpich | بازدید : <-PostHit->
تعداد صفحات:36
نوع فایل:word
فهرست مطالب:
معرفی انواع سپرده ها
افتتاح حساب سرمایه گذاری کوتاه مدت
حساب سپرده سرمایه
حساب و سرمایه گذاری بلند مدت
مفقودی، سرقت و یا معدوم شدن گواهی سپرده سرمایه گذاری بلندمدت
نرخ سود و طریقه پرداخت آن
نحوه حساب سپرده بلند مدت
فوق العاده ها و هزینه ها
افتتاح حساب از طریق وکالت
افتتاح حساب توسط قید
صدور گواهی سپرده سرمایه گذاری بلند مدت
سرقت و معدوم شدن گواهی سپرده
مزایا
تقصیرات و تنبیهات اداری
بازنشستگی، وظیفه و از کار افتادگی و پس انداز
آیین نامه استخدامی
بهداشت و رفاه مستخدمین
گزارش کار






ادامه ي مطلب
امتیاز :


طبقه بندی: ،
آیين نامه استخدامی, استخدام, افتتاح حساب, بانک, تجزيه و تحليل, حسابداری, دانلود, سرمايه, سرمايه گذار,

تعداد صفحات:70
نوع فایل:word
فهرست مطالب:
فصل اول : کلیات پژوهش
مقدمه
بیان مسئله
اهمیت و ضروریت تحقیق
اهداف پژوهش
هدف اصلی
اهداف فرعی
مدل مفهومی تحقیق
فرضیه های تحقیق
فرضیه اصلی
فرضیات فرعی
قلمرو زمانی تحقیق
قلمرو مکانی تحقیق
تعاریف نظری و عملیاتی واژه ها
فصل دوم : ادبیات و پیشینه تحقیق
مفهوم اعتماد
فرآیند اعتماد
مرحله اول : اعتماد بعنوان یک عقیده
مرحله دوم : اعتماد بعنوان یک تصمیم
مرحله سوم : اعتماد بعنوان یک عمل
تعهد سازمانی
رابطه اعتماد و تعهد سازمانی
ابعاد اعتماد
صداقت
ثبات
وفاداری
رک و راست بودن
انواع اعتماد در سازمان
اعتماد مبتنی بر بازدارندگی
اعتماد مبتنی بر آگاهی
اعتماد مبتنی بر شناسایی
مدل و چارچوب نظری بحث اعتماد
مدل اعتماد از دیدگاه مارتینز
جنبه های شخصی اعتماد
وظیفه شناسی
شامل رفتارهایی مانند کار سازماندهی شده و سخت که قابل اعتماد و مسئولیت پذیر باشد. نقطه مقابل آن بی دقتی وعدم مسئولیت پذیری است
خوشایندی
ثبات انسانی
گشودگی تجربی
برون گرایی
فرهنگ سازمانی
مقدمه
ویژگیهای فرهنگ
فرهنگ سازمانی از دیدگاه صاحب نظران
تعریف فرهنگ سازمانی
ارزیابی فرهنگ سازمانی
انواع فرهنگ سازمانی
ابعاد فرهنگ سازمانی
مدلهای متعدد فرهنگ سازمانی
مدل براون
مدل کوئین
مدل کتزدووریس و میلر
مدل هافستد
مدل شاین
سرچشمه و پیامدهای فرهنگ سازمانی
معیارهای ارزیابی طبقه بندی های فرهنگ سازمانی
فرهنگ سازمانی مدل دنیسون
فرهنگ ماموریتی
فرهنگ تداوم رویه (بوروکراتیک)
فرهنگ مشارکتی
فرهنگ انطباق پذیری
ضرورت شناخت فرهنگ برای سازمانها
اهم وظایف سازمان
فصل سوم : روش تحقیق
مقدمه
طرح تحقیق
نوع تحقیق
هدف تحقیق
میزان دخالت محقق
افق مقطعی
ابزار گردآوری داده ها
جامعه آماری و نمونه آماری
روش تجزیه و تحلیل داده ها
پایایی (RELIABILITY)
ثبات سنجه‌ها
سازگاری درونی سنجه ها
روایی ( VALIDITY)
روایی محتوا
روایی وابسته به معیار
روایی سازه (مفهومی)
فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده‌ها
مقدمه
بررسی توصیفی ویژگیهای جمعیت شناختی
جنسیت
میزان تحصیلات
رده سازمانی
آزمون فرضیات تحقیق
آزمون فرضیه فرعی اول
آزمون فرضیه فرعی دوم
آزمون فرضیه فرعی چهارم
آزمون فرضیه اصلی پژوهش
فصل پنجم : بحث و نتیجه گیری
مقدمه
نتایج حاصل از آزمون فرضیه ها
نتایج حاصل از آزمون فرضیه اول
نتایج حاصل از آزمون فرضیه دوم
نتایج حاصل از آزمون فرضیه سوم
نتایج حاصل از آزمون فرضیه چهارم
بحث و نتیجه گیری
پیشنهادها

فهرست اشکال:
مدل مفهومی طرح براساس مدل دنیسون
سطوح فرهنگی و تعامل آن ها مدل شاین
مدل چند لایه ای از فرهنگ سازمان
انواع کارکرد فرهنگ سازمانی
سرچشمه و پیامدهای فرهنگ سازمانی
نمودار توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب جنسیت
نمودار توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب تحصیلات
نمودار توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب نوع رده سازمانی

مقدمه:
مفهوم اعتماد و مسائل مربوط به آن در چند سال گذشته بطور فزاینده ای محور مطالعه سازمان ها گردیده است. امروزه اهمیت اعتماد در سازمانها به خوبی آشکار گردیده است چرا که برقراری ارتباطات و تحقق همکاری میان افراد نیازمند وجود اعتماد است. در عصری که روابط بین افراد و گروه ها سست تر شده و به سرعت در حال تغییر است، اعتماد که عمدتا مبتنی بر استنتاج ها و تفاسیر در مورد انگیزه ها، شخصیت و باطن دیگران است، موضوع محوری سازمان ها است که رشد و حیات آن ها را تضمین مینماید. اهمیت اعتماد به این دلیل است که مدیران به دنبال درک و شناخت چگونگی ایجاد همکاری موثر در سازمانها میباشند. فرهنگ سازمانی هویت اجتماعی هر سازمان است. این فرهنگ پدیده ای ملموس نبوده بلکه نیروی پنهانی است که در ورای ملموس و مشهود فعالیت کرده و بعنوان یک نیروی جمعی افراد را به فعالیت و عملیات مشابه وا میدارد.
تحقیق حاضر با توجه به اهمیت اعتماد سازمانی به بررسی رابطه آن با فرهنگ میپردازد. در این فصل ابتدا مساله اصلی تحقیق بیان شده سپس به بیان اهمیت و ضرورت تحقیق، مدل مفهومی، فرضیه ها و تعریف متغیرهای اصلی تحقیق پرداخته میشود.






ادامه ي مطلب
امتیاز :


طبقه بندی: ،
آگاهی, ارتباطات, اعتماد, اعتماد سازمانی, برون گرايی, بوروکراتيک, تحصیلات, تحقيق, تعهد سازمانی, ثبات,,

تاريخ : 21 بهمن 1394 | <-PostTime-> | نویسنده : ketabpich | بازدید : <-PostHit->

تعداد صفحات:59
نوع فایل:word
فهرست مطالب:
مقدمه
تاریخچه سازمان آموزشی فنی و حرفه ای
مشخصات کلی و موقعیت مرکز آموزش فنی و حرفه ای
بهداشت و رفاه
سالن نساجی
ماشین آلات
آشنایی با مراحل تولید
تهیه مواد اولیه
طبقه بندی الیاف نساجی
خواص فیزیکی
خواص شیمیایی
ریسندگی
ریسندگی الیاف بلند
ریسندگی الیاف کوتاه یا پنبه ای
مقدمات بافندگی
مقدمات نخ تار
بوبین پیچی
مقدار کشش روی نخ
محاسبات
چندلاکشی و چند لا تابی
چله پیچی
قفسه یک ردیفه
قسمت جلو ماشین
قسمت توقف الکتریکی
شانه
کیفیت کار چله پیچی
تعمیر و نگهداری ماشین چله پیچی
نخ کشی
نخ کشی یا چله کشی
روشهای متعادل نخ کشش
نخ کشی مستقیم( ساده یا ردیف)
نخ کشی جهشی
نخ کشی چند دستگاهی
نخ کش جناغی
نخ کشی ترکیبی
محاسبات مربوط به شانه
بافندگی
غلطک نخ تار
پل نخ تار
انواع پل تار
میله های تقسیم نخ های تار
وظایف میله های مقسم
لامل ها
وردها و میل میلک ها
دفتین
پایه
شانه
جسم پودگذار
پل پارچه
غلطک کشش پارچه(غلطک سمباده ای یا خاردار)
غلطک پارچه
کناره گیر یا تمپل
عملیات یک سیکل بافندگی
مکانیزم تشکیل دهنده و پودگذاری
مکانیزم پودگذاری
مکانیزم تشکیل دهنه دابی
طریقه انتقال حرکت از دابی به وردها
میل لنگ
مکانیزم پودگذاری پروژکتایل
مزایای ماشین بافندگی بی ماکو
دفتین زدن در ماشین بافندگی پروژکتایل
مکانیزم کنترل و مراقبت
مکانیزم کنترل نخ تار
مکانیزم کنترل نخ پود
سرعت و توان پودگذاری ماشین بافندگی پروژکتایل
منابع و مآخذ

فهرست اشکال:
درجه مهارت کارآموزان
موقعیت مکانی سازمان فنی و حرفه ای
محل قرارگیری ماشین آلات در سالن نساجی
بوبین پیچی
درام
نخ کشی مستقیم
نخ کشی جهشی
نخ کش جناغی
نخ کشی ترکیبی
نمره گذاری شانه
نمره گذاری شانه
نمای کلی ماشین بافندگی
لامل
ورد و میلمیلک
ماشین سولز-روتی p7200
پروژکتایل
انواع و ابعاد پروژکتایل
تور شن بار
اهرم ضربه و مضراب
مکانیزم پرتاب پروژکتایل
کناره برگردان
راهنما
مکانیزم کنترل نخ تار

مقدمه:
ماشین بافندگی پروژکتایل در آغاز دهه 50 وارد بازار شد و هنوز هم در سراسر جهان به کار میرود. به دلیل نوآوری های پیوسته و استفاده از سیستم های الکترونیکی پیشرفته و نیز استفاده از ریزپردازنده برای نظارت و کنترل وسایل مختلف این ماشین سطح بازده خوب و قابلیت کارکرد بالایی به دست آورده است. این ماشین به خصوص در حوزه ماشین های با عرض شانه زیاد جای خود را تثبیت کرده است.
در این ماشین بافندگی، پودگذاری به وسیله پرتابه های گیره دار کوچکی به نام پروژکتایل انجام میگیرد که تعداد آن ها بستگی به عرض بافت دارد. این پرتابه ها به وسیله نخ گیره های خود نخ پود را از بوبین های بزرگ با پیچش گرفته و آن را از دهانه تار در یک جهت می گذراند. پروژکتایل به نوبت عمل میکند و به صورت پی در پی پرتاب میشود. بنابراین یکی پس از دیگری حرکت کرده و در فضا یک مسیر پیوسته و حلقوی را تعریف می کند. که گویی بر روی یک زنجیره نقاله قرار گرفته اند. پروژکتایل اول پود را به صورت یک دنباله در عقب خود گرفته و نگه می دارد. سپس به وسیله میله ای ترشن بار پرتاپ می شود. پروژکتایل از دهانه تار عبور کرده و نخ پود را از داخل نخ های تار می کشاند و پس از آن پایین می افتد و به وسیله قسمتی که از زیر ردیف نخ های تار عبور می کند با سرعتی کمتر به نقطه آغاز خود برمی گردد. در اینجا پروژکتایل برای گرفتن پود جدید به سمت مکان پرتاپ می رود. همزمان پروژکتایل های دیگر پی در پی حرکت کرده و همین عمل را انجام میدهد.






ادامه ي مطلب
امتیاز :


طبقه بندی: ،
الكتريك, الیاف, بهداشت, بوبین, خواص شیمیایی, خواص فیزیکی, دانلود, دفتین, رفاه, ریسندگی, سازمان فنی و,

تاريخ : 21 بهمن 1394 | <-PostTime-> | نویسنده : ketabpich | بازدید : <-PostHit->

تعداد صفحات:29
نوع فایل:word
فهرست مطالب:
چکیده
واژگان کلیدی
مقدمه
پیشینه تحقیق
بیان مسئله
مدخلی بر مسئولیت اجتماعی
مسئولیت اجتماعی بازاریابی
مسئولیت اجتماعی مدیران
صاحبان سهام
کارکنان
مشتریان
محیط طبیعی
ارزش ها و هنجارهای فرهنگی
حقوق‌ مصرف‌ کننده‌ چیست؟
حقوق مصرف کنندگان در ایران
شرایط مساعد برای حفظ حقوق مصرف کنندگان
مشکلات بازاریابی در صنعت بیمه ایران
نقش بازاریابی اجتماعی در رعایت حقوق مصرف کنندگان
آموزش مدیران
نظم دهندگی دولت
قوانین مستقیم
قوانین غیرمستقیم
تاثیر رسانه‌های گروهی
نظام گزینش مدیریت
ارزشیابی جامع عملکرد مدیریت
حسابرسی مستقل اجتماعی
نتیجه گیری
منابع و ماخذ

چکیده:
هدف از این مقاله بررسی نقش بازاریابی به خصوص بازاریابی اجتماعی در توسعه صنعت بیمه میباشد. امروزه به دلیل تنوع نیازها و تخصصی شدن مشاغل، افراد یک خانواده برای تامین حداقل مایحتاج مصرفی خود نیازمند استفاده از کالاها و خدمات عرضه شده توسط دیگران هستند. از این رو نیاز به کالاهای مصرفی و خدمات یک نیاز ضروری و اجتناب ناپذیر است که هر گونه اختلال در تولید و توزیع آن ها میتواند جامعه و مدیریت آن را به چالش بکشاند و علاوه بر زیان های مادی صدمات و زیان های معنوی را نیز متوجه مصرف کننده نماید. شاید کسی تصور نمیکرد که روزی بازاریابی علاوه بر سودآوری و فروش، نگران سلامت مصرف کننده نیز باشد. اما پویایی و رقابت شدید و افزایش نگرانی نسبت به محیط زیست و همچنین مقررات دولتی و افزایش آگاهی مصرف کنندگان، شرکت ها را بر آن داشت که در سلامت جسمانی و روانی و پاکیزگی محیط مصرف کنندگان نیز تأمل کنند. به هر حال به مرور زمان مفاهیمی نظیر بازاریابی سبز، بازاریابی محیطی و اجتماعی برای عمل به مسئولیت اجتماعی بنگاه ها وارد ادبیات بازاریابی شد.






ادامه ي مطلب
امتیاز :


طبقه بندی: ،
آموزش, ارزشيابی, اقتصاد, بازاريابی, تحقیق, توسعه, حسابرسی مستقل, خدمات, دانلود, دولت, صاحبان سهام, ص,

<-BloTitle->
<-BloText->